Kumpi näistä näyttää paremmalta?

Ylempi, vaikka tummat reunat kuvio näkyy selkeästi. Näyttää jotenkin täydemmältä/valmiilta.
Timantti tulee myös paremmin esille.

Alempi näyttää minusta keskeneräiseltä, en tiedä miltä sitten näyttäisi jos olisi punasempi.

Idea on siis Superpappa-merkki :D Oon ottamassa tuommosta tatuointia käsivarteeni papalleni ja pappa on oikea superpappa. Täyttää tänä vuonna 80 ja aloittaa päivänsä leuanvedoilla ja punnerruksilla ja joka päivä sauvakävelee ja talvisin hiihtää toistakymmentä kilsaa ja kesäisin pyöräilee saman määrän. Pappa on todella rakas ja siksi haluan hälle tämän ottaa. Punainen on papan lempiväri, joten punainen timantti ison P:n taustalla on sopiva. Tuo ylempi on juuri enemmän supermiesmerkin näköinen reunoineen ja se alkuun olikin idea. Piirsin nyt kuitenkin reunattomankin version, eli pelkkä timantti P:n taakse, jotta näkisin, et kumpi ois parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Idea on siis Superpappa-merkki :D Oon ottamassa tuommosta tatuointia käsivarteeni papalleni ja pappa on oikea superpappa. Täyttää tänä vuonna 80 ja aloittaa päivänsä leuanvedoilla ja punnerruksilla ja joka päivä sauvakävelee ja talvisin hiihtää toistakymmentä kilsaa ja kesäisin pyöräilee saman määrän. Pappa on todella rakas ja siksi haluan hälle tämän ottaa. Punainen on papan lempiväri, joten punainen timantti ison P:n taustalla on sopiva. Tuo ylempi on juuri enemmän supermiesmerkin näköinen reunoineen ja se alkuun olikin idea. Piirsin nyt kuitenkin reunattomankin version, eli pelkkä timantti P:n taakse, jotta näkisin, et kumpi ois parempi.

No sitten ehdottomasti reunoilla.

terv, supermiesmerkiksi arvellut

Alkuperäinen kirjoittaja mamma italiana:
oho, kysy sitten papalta. itse en pidà tatuoinneista, mutta jos pààtyisin sun ideaan, ottaisin jonkun "valmiin". toi sun homma on liian jàykkà!

Pappa varmaan sanois, ettei kumpikaan :d Ei oo ollu ikuna kovin innoissaan kuvista ja nykyään jos näytän uutta kuvaa, ni naureskelee ja puhahtelee vaan. Ja se siinä on, etten halua mitään valmista kuvaa enkä usko, et löytäisinkään mistään semmosta kuvaa, mikä ois sopiva superpapan "muistolle" Ja myö ollaan siskon kanssa aina osteltu papalle superman-paitoja ym. supermies-aiheista, ni tuo ois vaan niin luonnollinen valinta tuo superpappa-merkki =)

Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen:
oho, kysy sitten papalta. itse en pidà tatuoinneista, mutta jos pààtyisin sun ideaan, ottaisin jonkun "valmiin". toi sun homma on liian jàykkà!

no just. Kyl mä ainakin haluan tatskaa ottaessa että se on uniikki... Ehdottomasti parasta just on jos on osaamista suunnitella/piirtää itse aivan itsensä näköinen tatuointi!

samaa mieltà sun kanssa , mutta mielestàni nuo ap:n omat niin rumia. anteeksi mielipiteeni

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm. Kannattaa muuten vielä testata miltä kuvio näyttää kun käytössä on ihan oikea punainen. Luonne muuttuu.

Nyt musta tulee liikaa esiin, ku punanen on hailakka, mut muuten tykkään musta-puna-yhdistelmästä ja iholla on semmoisia jo, ni tiiän miltä se tulis sit iholla näyttämään..

Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen:

no just. Kyl mä ainakin haluan tatskaa ottaessa että se on uniikki... Ehdottomasti parasta just on jos on osaamista suunnitella/piirtää itse aivan itsensä näköinen tatuointi!

samaa mieltà sun kanssa , mutta mielestàni nuo ap:n omat niin rumia. anteeksi mielipiteeni

Ei mittää :) Saapi tietty mielipiteensä kertoa.

Yhteistyössä