Kumpi näistä näyttää paremmalta?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmät:
Rukoilijasirkka yritti vain olla ystävällinen ja auttaa.

Niinhän se aina, yleensä "auttelee" niillä muokatuilla pärstäkuvillaan.

:laugh: En mä kyllä omia naamakuvia erityisemmin muokkaa. ja näitä hienoja timantinkuvia muokkasin vaan, kun innostuin hyvästä kuvasta.

Joojoo, totta kai se näin on kun sä niin sanot. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Ylempi. Tuolla sirkan viimeisimmällä värityksellä :D

no semmosella värityksellä se ei tule onnistumaan. koska noin montaa eri sävyä punaista ei ole, eikä timanttia voi värittää umpeen vaan valoa on jätettävä.
Et tainnut katsoa sitä sirkan viimeisintä väritystä, joka siis oli erilainen kuin se ensimmäinen. Se teki niitä kaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja normaali:
en tajua millään että otat elossa olevan pappasi takia tatskan, joka ei ees pidä tastkoista....
anna mun kaikki kestää!

No siun ei sitä tarvitsekaan tajuta. Ja onhan tuossa kädessäni jo siskojeni tatska, samoin poikani ja mieheni ja omani myös. Ja sinne tulee muidenkin perheenjäsentemme tatskat vielä ym. ainut kuka on kuollut, ja jonka tatuoinnin haluan käteeni myös, on mummini. Mutta se onkin miun käsi ja miun päätökseni. Ei kenekään ventovieraan tai edes tutun tarvitse ymmärtää, et miksi näin haluan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Ylempi. Tuolla sirkan viimeisimmällä värityksellä :D

no semmosella värityksellä se ei tule onnistumaan. koska noin montaa eri sävyä punaista ei ole, eikä timanttia voi värittää umpeen vaan valoa on jätettävä.
Et tainnut katsoa sitä sirkan viimeisintä väritystä, joka siis oli erilainen kuin se ensimmäinen. Se teki niitä kaksi.

se menikin ohi...täytyy katsoa :D

No tuo sun eka linkki oli hieno, siis se timantin väritys. Yhtä hieno ku se sirkan väritys mihin ihastuin. Se toka oli musta kauhea. Mut eiköhän siitä hieno tuu :) vaikea itse kuvitella lopputulosta ku ei mitään kokemusta ole tatuoinneista. Mut hei, laita sit kuva ku on valmis!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tarkotiksä, et se tulis tälleen?

No nyt löysin tän kuvan, kun meni alkuun ihan ohi ja juuri noin se väritetään :) Kiitos Sirkka! Tietty tatskana näyttää aina hieman erilaiselta kuin paperilla, mutta tuommonen siitä ois tulossa. Mie kun en jaksanut värittää, ku tatskaaja saapi sen puolen hoitaa. Mie vaan tein tuon ääriviivaosion kuntoon, et saapi tuosta kuvasta sit suoraan piirtää läpi siirtokuvan iholle.

Mitä outoa muuten on papasta tehdä tatuointi? Ottaahan monet lapsesta kuvan, nimen tai synt. ajan jne. Onkohan ne kaikki varmoja et lapset tykkää kuvasta :whistle: ja mulle tulis ainaki hyvä mieli ja olo et olen tärkeä, jos joku haluais ottaa mulle kuvan. Vaikken henkilökohtaisesti ikinä itseäni tatuoisikaan.

Yhteistyössä