E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:Fanni Iida Maria jotenkin soi paremmin. Ehkä se johtuu tästä: Fanni Hilma Maria. Fanni Hilda Maria... ei huono sekään =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Fanni Hilda Maria kuulostaa parhaalta.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Fanni toki on vanha nimi, mutta en laittaisi lapselle nimeksi englannin fanny-sanan merkityksen takia.
Olen juuri saanut selville, että mun nimi on yhessä kielessä perse. tänks mutsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Fanni toki on vanha nimi, mutta en laittaisi lapselle nimeksi englannin fanny-sanan merkityksen takia.
Olen juuri saanut selville, että mun nimi on yhessä kielessä perse. tänks mutsi.
pimperoakin se tarkoittaa kiitos engöantilaisen kirjallisuuden ja teoksen fanny hill, jos lohduttaa niin fanny on ainoastaan slangia samalla tapaa kuin suomessa jorma ja yrjö.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Fanni toki on vanha nimi, mutta en laittaisi lapselle nimeksi englannin fanny-sanan merkityksen takia.
pimperoakin se tarkoittaa kiitos engöantilaisen kirjallisuuden ja teoksen fanny hill, jos lohduttaa niin fanny on ainoastaan slangia samalla tapaa kuin suomessa jorma ja yrjö.
No vielä on sekaannuksenkin mahdollisuus, kun se on englanniksi tussu ja ameriikaksi peppu.