Kumpi nalkuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän keskustelua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähän keskustelua

Vieras
Kumpi teillä nalkuttaa enemmän, ukko vai akka? Mistä?

Meillä ukko. Koska mä en nalkuta ikinä. Kun tarpeeksi ärsyynnyn miehen sukkiin lattialla tai muihin romuihin kerään ne ja heitän jonnekin semmoiseen kaapinnurkkaan mistä saa jonkun aikaa etsiä (tunnustan miehelle että siivosin ne, mutta sitten unohdan saman tien minne ne siivosin...) - tämä aina auttaa vähän aikaa.

Mies nalkuttaa mulle semmoisista tavaroista mitä minä saatan jättää vähäksi aikaa jonnekin. Nyt kun katselen täällä olohuoneessa väärissä paikoissa olevia asioita niin aika tasoihin taitaa tällä hetekellä mennä: mun tavaroita on tavallista enemmän kuljeksimassa koska tulin matkalta juuri eilen ja purkaminen kesken. Mies on jättänyt kaikkien tuolien päälle vaatteitaan ja jostain syystä kumihanskat laiskanlinnaan...

Ukko nalkuttaa. Enimmäkseen oluen juomisesta minkä kyllä ymmärrän koska sen oma vaari ajautu alkoholismiin lääkittyään itteensä alkoholilla paniikkihäiriön takia (siihen aikaan sitä ei diagnosoitu) ja ite sorrun samaan koska sairastan itsekin.
Viime aikoina on nalkuttanut polttamisesta koska itse lopetti ja nyt ottaa käry nokkaan. Nalkuttaa myös siitä että ostan liikaa teknologia"rojua" ja johtoja on ympäriinsä. Hyvin nuo "rojut" silti sille leikkikaluiks kelpaavat.

Yhteistyössä