Kumpi nolompaa: ettei ole antaa mitään virpojille vai että päästetään lapset virpomaan tuntemattomien oville?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtija

Vieras
Tulipanan vaan mieleen, kun tuo aika taas lähestyy. Itse olen köyhähkö opiskelija, joten en varaa virpojille mitään. Mulla ei myöskään ole lapsia, joten koko virpomispäivä ei kosketa mua millään tavalla. Miltei aina myös unohdan ko. päivän ja sitten käy niin, että avaan oven ja tuntemattomat lapset ovat ovella virpomassa eikä mulla ole antaa yhtään mitään. Ei edes hedelmää.

Viime pääsiäisenä unohdin jälleen ja avasin oven eikä ollut yhtään mitään annettavaa. Lapsilla oli äiti mukana ja huomasi appelsiinin mun eteisen pöydällä ja totesi vaan, että kai noille lapsille hedelmätkin käy. No, enpä viitsinyt työevästäni antaa. Kiusallinen tilanne.

Oli hieman noloa kyllä, mutta toisaalta, on minustakin vähän noloa tulle vieraiden ovelle virpomaan, ilman että kysyy "saako virpoa?".

Nuorempana tuli ruuvattua ovikello irti niin ei tarvinnut keskeyttää unia :) Nykyään virpojia ottaa vastaan ihan mielellään, vähänpä noita on liikkeellä täällä.

No mitä ne halvimmat pääsiäsimunat maksaa jossain Tarjoustalossa? Olisiko peräti 50 senttiä? Keräät pari pulloa kauppamatkalla ojasta, niin saat nuo hätävara-munaset ostettua.

mun ovelle ei yhdenkään trullin tarvii tulla -anteeksi vain.
olen tiukkapipoinen ja kamala ihminen, hävetäkin varmaan pitäis, mut en osaa.
vihaan koko perinnettä..
noni, kivittäkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Senkin pihistelijä;23580730:
No mitä ne halvimmat pääsiäsimunat maksaa jossain Tarjoustalossa? Olisiko peräti 50 senttiä? Keräät pari pulloa kauppamatkalla ojasta, niin saat nuo hätävara-munaset ostettua.[/QUOTE

Just. Onko minun tehtävä ostella karkkia vieraille lapsille, kun vanhemmat eivät tajua ohjeistaa kysymään virpomislupaa? Enpä usko.