kumpi oikeassa, mies lähti yksin baariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ks:
No täällä vieläkin yksin istuskelen. Niin lisään vielä, kun sanoin miehelle, että me ei olla paljon ehditty viettämään aikaa kaksin, koska mies menee töihin kun minä tulen töistä ja kotona kun on, juttelee puhelimessa työasioita kokoajan tai tekee niitä koneella niin mies siihen vain tokaisi että hänen täytyy sitten ottaa työvuoro joka viikonlopuks niin ei tarvii kuunnella mun valittamista niin on hyvä sit.

Ja tähän kommentoisin että puhukaa,puhukaa. Tiedän kokemuksesta ettei oo ja ei tuu olemaan helppoo jos asiat antaa olla noin. Itse kärsin siitä puhumattomuudesta vieläkin, en ajoissa avannut suutani niin en enää edes osaa vaikka haluaisin ja olo sen kiin pahenee...

No niin, heräilin täällä. Mies tuli kotiin puoli neljältä, niin kännissä ettei pystyssä pysynyt. Nukuin koiranunta siihen asti ja heräsin kun kolisteli ja kaatuili kuin mikäkin, melkein konttasi kun jalat ei kantaneet. Yritti könytä mun viereen mutta käskin mennä sohvalle kun haisi ja piereskeli kuin mikäkin. No sunnuntai on sovittu että mies hoitaa pennun aamuruoan ja pissatuksen että minäkin saan joskus nukkua pitkään. Kello 6 pentu alkoikin vikisemään, eipä mies herännyt, itse herätin ja kävin herättämässä miehen useasti, joka nousi hoippuen, koska oli vieläkin niin kännissä. No klo 8 asti pentu siinä vikisi kun mies ei tajunnut antaa sille heti ruokaa, mutta minäkin valvoin koko aamun ja olen taas tosi kiukkuinen ja väsynyt. Stressiä tämä kaikki lisäsi todella huimasti! mun mielestä mies on tosi itsekäs. Mun mielestä saa kyllä lähteä viihteelle, mutta siellä olisi oltava kunnolla ja tulla ajoissa edes jonkinmoisessa hyvässä kunnossa kotiin. Ja jos on luvannut että saan nukkua, niin silloin mun pitäs myös saaha nukkua. Vittu kun vituttaa koko juoppoläjä.

Meillä lopputulos olisi riippunut siitä, onko baariin menosta sovittu jo etukäteen. Jos sovittu etukäteen, niin silloin toinen (kumpi tahansa) saa ihan rauhassa mennä, vaikkei toista enää huvittaisikaan lähteä. Sen sijaan ex tempore reissuja meillä ei tehdä, jos se ei varmasti sovi molemmille.

Mun mielestä jokaisessa parisuhteessa pitäisi (etukäteen) neuvotella yhteiset pelisäännöt näistäkin asioista, jos ei luonnostaan molemmat ole samalla kannalla asiasta.

kaikkien mielestä kopromissi on se että ei mennä baariin. Mikäs kompromissi se silloin on kun tehdään kuitenkin naisen mielen mukaan :D yhtä hyvä kompromissi ois ollu et ap ois lähteny miehensä kanssa parille tai sitten suosiolla päästäny meneen jos kerran halus.

Yhteistyössä