Kumpi oikeessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v..tuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v..tuttaa

Vieras
Mä olen raskaana ja ollaan miehen kanssa sovittu et nyt saa alkoholi häneltäkin jäädä kun uuden vuoden aikaan heitti minut pihalle, kadotti 500e:n puhelimen, ja joutui käsiraudoissa putkaan tapeltuaan.

Tänään mies sanoi käyvänsä kaverilleen myymässä puhelinta niin heti kun oven löi kiinni tuli häneltä tekstiviesti et me nyt kaverien kans pelataan ja otetaan olutta että lupaan tulla yöksi kotiin. Ja ei kuulemma uskalla kertoa päin naamaa kun suutun liian helposti.

Musta tuntuu et mies ei osaa lopettaa noita "katoamistemppujaan" edes vauvan synnyttyä kun ei nytkään ota vastuuta. Käsiksikin on humalassa kerran käynyt tämän raskauden aikana, siis silloin kun ulos minut heitti.

Mun mielestä miehen kuuluisi olla mun kanssa kotona tai sitten yhessä sovitaan että mä meen naapurikaupunkiin kaverini luokse vaikka elokuvia katsomaan ja mies sen aikaa "pelais" kaveriesa kans..

Miehen mielestä koska hän maksoi vuokran esimerkiksi niin olen velkaa vapaan viikonlopun hälle..

Ei voi taas olla tottakaan tällanen. Jos tää on provo ni älä viitti. Ja jos totta ni lue ny viestis uusiks ja mieti oikeesti voiko tollasesta pataluhasta väkivaltasesta valehtelevasta p...kasta tulla kunnon isä???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei voi taas olla tottakaan tällanen. Jos tää on provo ni älä viitti. Ja jos totta ni lue ny viestis uusiks ja mieti oikeesti voiko tollasesta pataluhasta väkivaltasesta valehtelevasta p...kasta tulla kunnon isä???

mä todellakin toivon että hän aikuistuis, koska onhan hällä jo ikää 35 vuotta ja naimisissa ollaan oltu 1,5 vuotta..

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mä todellakin toivon että hän aikuistuis, koska onhan hällä jo ikää 35 vuotta ja naimisissa ollaan oltu 1,5 vuotta..

Taitaa olla kuule turha toivo. Lapsellinen, vaarallinen ja totaalisen ei-isä-materiaalia tuntuu olevan.

Yhteistyössä