A
akka
Vieras
Lyhyesti: ei rakasteta enää mieheni kanssa toisiamme, ei intohimoa, ei hellyyttä, ei keskustelua, ei yhteisiä suunnitelmia, rehellisesti ei edes viihdytä toistemme seurassa enää. Kuitenkin ollaan molemmat hyviä vanhempia lapsille, perheenä vietetään hyviä hetkiä, lasten aikana käyttäydytään sivistyneesti toisiamme kohti ja molemmille lasten hyvinvointi on tärkein.
Mä haluaisin erota, mies on sitä mieltä et lasten takia on pysyttävä yhdessä. Tällaista elämää on vietetty jo 2 vuotta. En halua olla puhtaasti itsekäs, mutta en tiedä miten kauan pystyn jättämään itseni huomiotta. Kuitenkin lasten takia olen valmis jatkamaan, he eivät kärsi tästä, no ehkä saavat vääristyneen kuvan parisuhteesta kun miehen kanssa ei koskaan kosketa edes toisiamme.
Tuntuu tyhmältä pistää oma hyvinvointi lasten edelle. Mitä sinä tekisit?
Mä haluaisin erota, mies on sitä mieltä et lasten takia on pysyttävä yhdessä. Tällaista elämää on vietetty jo 2 vuotta. En halua olla puhtaasti itsekäs, mutta en tiedä miten kauan pystyn jättämään itseni huomiotta. Kuitenkin lasten takia olen valmis jatkamaan, he eivät kärsi tästä, no ehkä saavat vääristyneen kuvan parisuhteesta kun miehen kanssa ei koskaan kosketa edes toisiamme.
Tuntuu tyhmältä pistää oma hyvinvointi lasten edelle. Mitä sinä tekisit?