Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:No en mää ole puhunut itsestäni missään vaiheessa.
Muutama kymppi muutaman kerran viikossa voi tuoda isot rahat kuussa. Esim. 40e kolmisen kertaa viikossa käteen tekee jo kuussa isot summat (n. 500e/kk). kyllä tuolla on suuri merkitys.
Tuo on veropetos. Josta voi vielä kaiken lisäksi jäädä helposti kiinni.
Juujuu. Tottahan toki mieletön petos. Ja kukahan tuollaisestakaan kukaan selvää saisi, kun kukaan ei kyttää, vaikka vanhemmat ostaisi itselleen jatkuvasti muutamalla kympillä ruokia ylimääräisesti tai ostelis uusia tarvikkeita ja heittelee vanhoja meneen...
Niin niin, kyllä meillä ainakin ilmoitetaan verottajalle aina kun kutsumme illallis-/jouluvieraita, eikai nyt kukaan saa toisen siiellä elää :0
500 ?/ kk on 6000 ?/ vuosi. On yhtä kuin laitonta. En kyllä ihmettele, että pummivat elätit ovat myös sitä mieltä, että veropetos on oikein. Koska eihän heidän tarvitse noudattaa samoja sääntöjä kuin muiden. Muut pitäkööt yhteiskunnan pystyssä. Sellaise t friikit, kuten työssäkäyvät veroja maksavat äidit.
Mutta jos tuosta antaakin molemmat vanhemmat puoliksi rahaa eli molemmat antavat yht. 3000/vuosi ja kumpikin jakaa sen osittain tyttärelleen, tyttären miehelle ja tyttären lapsille niin ei tulekaan enää niin paljoa rahaa että menisi lahjaveron ylle.
Ja näin ei olisi ollenkaan laitonta edes verottajan mielestä.
Jaa. Että sun vanhemmat elättävät sun lisäksi miehiäsi ja lapsiasi? Onnee vaan!
No huh huh. Enkös jo ajat sitten sanonut, että tää ei oo mun elämästäni!
Mun mies ei elätä mua, eikä vanhemmatkaan! Ihan ite tienaan rahat myös perheelle ja miehellenikin.
Mutta pitäähän sun henkilökohtaiseksi ainakin yrittää vääntää, koska et vaan sietänyt tuota, että kyllä sitä vaan voi ihan laillisestikin noin toimia.