M
mie
Vieras
Kertokaa kokemuksianne, ollaan lähdössä 6 ja 7 vuotiaden lasten kanssa reisuun ja haluaisin mahd. kivan reissun kun tää on meidän ainut reissu tänä kesänä, niin kumpi on parempi yöpyä ja käydä vaikka syömässä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mä en tiedä muutan kuin että siellä on Seurahuone niminen baari, et ehkä se toinen hotelli olis kivempi jos siinä ei oo mitään "discoo" samassa rakennuksessa. Mut en kyllä muuten tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No varmaan mä mitään discoa tässä kysel??? Kerroin selvästi että meillä on lapset mukana. Hotellihuoneistä kyselen ja muusta palvelusta! Ihme vajukkeja...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No varmaan mä mitään discoa tässä kysel??? Kerroin selvästi että meillä on lapset mukana. Hotellihuoneistä kyselen ja muusta palvelusta! Ihme vajukkeja...
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Huonoja vaihtiksia siis molemmat? Mikä kuppila tuossa Linneassa on?
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Jos ap pitää meitä vajukkeina, niin vois kertoo meille sitten että miksi ylipäätään haluaa lähteä juuri Riihimäelle???
Alkuperäinen kirjoittaja f:miksi ihmeessä riksuun? linnea on varmaan tasokkaampi.en kyl oo ihan varma
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Juu, mä peesaan, miksi kukaan haluis vapaaehtoisesti mennä Riihimäelle?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Juu, mä peesaan, miksi kukaan haluis vapaaehtoisesti mennä Riihimäelle?
Minä Minä Minä![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sen hiton että on siellä yks vaan NIIIIN kiva mies :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sen hiton että on siellä yks vaan NIIIIN kiva mies :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sen hiton että on siellä yks vaan NIIIIN kiva mies :saint:
Mä olen monta riksulaista miestä kokeillu, ei kukaan ollut kovin kummonen:ashamed: :ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sen hiton että on siellä yks vaan NIIIIN kiva mies :saint:
Mä olen monta riksulaista miestä kokeillu, ei kukaan ollut kovin kummonen:ashamed: :ashamed:
![]()
Mä uskon sua, vaikken olekaan miehistä tehnyt mitään koekaniineja![]()
Uskon vilpittömästi, onhan monella riihimäkeläisellä bemari...
Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sen hiton että on siellä yks vaan NIIIIN kiva mies :saint:
Mä olen monta riksulaista miestä kokeillu, ei kukaan ollut kovin kummonen:ashamed: :ashamed:
![]()
Mä uskon sua, vaikken olekaan miehistä tehnyt mitään koekaniineja![]()
Uskon vilpittömästi, onhan monella riihimäkeläisellä bemari...
![]()