Kumpi Paula parempi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joko tai sitten ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehottomasti Koivuniemen.

Tohon biisiin sopii enempi ponnekkuus.
Mun mielestä joku tollanen
tiitiäisen vinkuminen sopii enempi johonkin muuhun biisiin.:D
(sori)

Tää biisi on mulle tärkeä. Siksi ehkä
haluan kuunnella sen juuri Koivuniemen esittämänä, eli olen
vähän huono kommentoimaan tähän.

Koivuniemi on kyllä mahtava artisti ja ihana nainen!:heart:

• Tykkää
Reactions: IhQ
En tykkää tosta biisistä, mutta ihmisinä ja taiteilijoina tykkään kovasti molemmista.
Vesala nyt on vaan toooooodella lahjakas ja lutuinen tyyppi, Koivuniemeä taas en pidä erityisen lahjakkaana, mutta hauskana ja karismaattisena kyllä.

Kyllä Paula Vesala on parempi - tulkitsee tämän niin että tuntuu. Koivuniemen versio on humppaa, eikä kosketa. Tykkään kyllä Koivuniemen äänestä ja karismasta, mutta Vesala on kaikin puolin lahjakkaampi.

Nimenomaan tuo laulu on parempi Koivuniemen esittämänä, muuten kyllä yllätyin iloisesti Vesalan esityksistä tuossa ohjelmassa. Eli että olikin hyvä artisti ja kiva ääni. Ainut mitä olin aiemmin kuullut oli joku PMMP:n Rusketusraidat.

Ja niin, Paula K. nyt on legenda jo eläessään, tykkään kyllä kovasti.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Vesalan pisteet nousivat kyllä pilviin tuon ohjelman myötä.

Molemmat Paulat mielestäni paljon parempia, kun ovat pois "omalta alueeltaan". :D
Eli Paula Koivuniemen musiikki ei iske ja vielä vähemmän joku PMMP (en siedä kyseistä bändiä), mutta tuossa ohjelmassa molemmat olivat lemppareitani.
Koivuniemellä on mielestäni älyttömän kaunis ja herkkä ääni, joka pääsee paljon paremmin oikeuksiinsa muissa biiseissä, kuin hänen omissaan.
Esimerkiksi Koivuniemen esittämänä Vesalan "Joutsenet"-biisi.....aivan käsittämättömän kaunis!
Tai Koivuniemen tulkinta Sinisestä soinnusta. :heart:

Mua taas Vesala jotenkin ärsytti tossa ohjelmassa, aiemmin mulla ei ollut oikein mitään mielipidettä ihmisestä, mutta tossa ohjelmassa jotenkin oli rasittava aina kun avasi suunsa, paitsi laulaessaan. Samaa olen kuullut muidenkin suusta.
Koivuniemi on Koivuniemi, sitä on vaikea peitota :)

Molemmat hyviä ja taitavia, mutta Vesala minun silmissäni, korvissani kuitenkin himpun verran parempi. Onko sitten Koivuniemi jo liian pitkältä ajalta tuttu. En tiedä..

Yhteistyössä