Kumpi sinun olisi vaikeampi antaa miehellesi anteeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en kyl tiiä kun ei oo kertaakaan tapahtunut... toi pettäminenkin riippuu siitä että onko ollut tunteet mukana.

mut itekkin kun oon aika temperamenttinen niin sanoisin kuitenkin et pettäminen

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
oikeuttaako pettäminen pettämiseen? eli oisko mulla nyt täys oikeus pettää miestäni kun se on sen tehnyt eka ite?? mulla ei moraali anna periksi ja ikinä en niin tekis, mutta kysynpä vain :|

Mun mielestä ei oikeuta.

oikeuttaako pettäminen pettämiseen? eli oisko mulla nyt täys oikeus pettää miestäni kun se on sen tehnyt eka ite?? mulla ei moraali anna periksi ja ikinä en niin tekis, mutta kysynpä vain :|

Ei, mutta se tasaisi tilit. Eli alentuisit samalle tasolle jonka jälkeen kaikki voitaisiin aloittaa puhtaalta pöydältä.

ei se oikeuta, ei mielestäni pettämiseen mikään oikeuta. Mutta jos toinen pettää, voisi se tehdä pettämisen kynnyksen silti matalammaksi toisellekin.
Mutta kysyykö joku pettäessään, onko siihen oikeutta. Eikö sitä silloin vaimenna moraalin äänen.

Yhteistyössä