kumpi tärkeä naiselle tyttö vai poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja körömölli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

körömölli

Jäsen
13.08.2007
114
0
16
intettiin miehen kanssa illalla asiasta.hän sanoi että miehille on poika tärkeä ja naisille tyttö tärkeä.kuulemma osaa kumpikin sukupuoli höpöttää omat juttunsa :whistle:
veti vain herneet nenuliin kun sanoin että molemmat on yhtä tärkeitä ja samalla viivalla.en erittele sukupuolen perusteella tärkeyttä enkä millään muullakaan asialla.koetan tasapuolisesti huomioida molemmat lapset ja olla heille rakas äiti.
voin heittäytyä nukke leikkiin tyttöni kanssa mutta voin poikani kanssa ajella autoilla ihan yhtä hyvin.en muutenkaan pidä tuosta sukupuolen erottelusta että mies tuo leivän ja nainen synnyttää(niinkuin mieheni asian taas ilmoitti) :|
vauvasta kuulemma odotan tyttöä koska olen nainen :headwall: mulle on se ja sama kumpi tulee kun tulee vain ulos ja on kaksi kättä ja kaksi jalkaa

miten te ja miehenne asian ajattelette?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
En tiedä, meillä on kolme poikaa. :D Tietysti omat lapset ovat kaikki yhtä tärkeitä sukupuoleen katsomatta.

tätä voisin peesta, tosin meillä on kolme tyttöä.

Ja aivan taatusti ovat isälleen tärkeitä , todella tärkeitä. Kuin myös minulle ja olisivat pojatkin.

Toki voi olla joitakin asioita, joita mies osaisi jakaa toisin poikalapsen kanssa, mutta se ei tee tyttöjä vähemmän tärkeiksi.

eiköhän se riipu aika paljon ihmisestä, että kumpaa enemmän toivoo. Mutta sitten kun se lapsi on syntynyt, ei ole sukupuolella enää miään merkitystä. Yhtä rakas on jokatapauksessa

Kyllähän se tosiaan ihan oikeesti niin menee, että toivoi kumpaa tahansa, niin se, joka sieltä tulee, niin se on se oma rakas.
Myönnän toivoneeni tyttöjä, mutta ihan varmaan se pippeli-ihminen ois ihan yhtä rakas =)

Yhteistyössä