Kumpi tässä on oikeassa, minä vai mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla todettiin tulehdus alapäässä ja mies sanoi että ei tulisi tulehduksia jos ajelisin karvat pois. Sanoin että karvat suojaa pöpöiltä (näin sanoi mulle joskus lääkäri). Mies väitti että karvat kerää pöpöjä. Kumpi teidän mielestä oli oikeassa?

Et oo tosissas?!? :laugh:

Jos huolehdit normaalista hygieniasta, niin tasan ei karvat kerää pöpöjä. Jos keräisi, niin johan sitä olisi puoli maapalloa vetelemässä kaikenmaailman gynodaktariinejä alapäihinsä tulehdusten vuoksi.

[QUOTE="Pirkko";27237806]Pese pimperosi oikeilla aineilla niin pysyy tulehduksetkin pois, ihan sama onko karvoja vai onko posliini. ;)[/QUOTE]

Tolulla? Vai kenties Mäntysuovalla?

no eiköhän se ole niin et jos on hygienia kohdillaan niin ei tule tulehduksia vaik ei ois karvoja. mutta ei ne karvat ihmisellä turhaan ole, eli niiden tehtävä on suojata. ihan samoin kun nenäkarvat suojaa ettei mee hengitykseen skeidaa, ripset ja kulmakarvat suojaa silmiä jne. Jos nykymaailmassa ois tapana käydä suihkussa kerran kuukaudessa, niin sitten ne karvat varmaan olis ihan tarpeelliset, ei pääsis torakka kiipee sisään.

[QUOTE="Pirkko";27237806]Pese pimperosi oikeilla aineilla niin pysyy tulehduksetkin pois, ihan sama onko karvoja vai onko posliini. ;)[/QUOTE]

Ennen pesin intiimialueen pesuaineella, mutta lääkäri suositteli pelkkää vesipesua ja sanoi että ne aineet sotkee emättimen omaa ph-tasapainoa, samoin synnytyksen jälkeen hoitaja kehotti pesemään aina vedellä.

Joo, turhat aineet vaan sotkee alapään herkkää pH-tasapainoarvoa. Vesipesu kerran päivässä suihkun yhteydessä riittää. Tai jos ei käy suihkussa niin hulauttaa sillä käsisuihkulla. Alapään sisälle ei tosin pidä vettä suihkuttaa, saa vain jonkun hiivan itselleen.
Karvat ei tulehduksia tosiaan aiheuta. Miksi luonto olisi kehittänyt ihmiselle karvat jos ne olis haitallisia. Karvattomuuskaan ei ole haitallista, tosin siitä voi tietty saada karvatupintulehduksia mutta ne ei ole vaarallisia..

Karvat ei kyllä suojaa pöpöiltä, tuskin karvattomuuskaan.
Sano sille miehellesi, että kun minä aloin noin 6 vuotta sítten täydelliseen selibaattiin, sen jälkeen mulla ei ole ollut yhtäkään hiivatulehdusta eikä muutakaan alapääongelmaa.
Siihen asti olikin ihan jatkuvia hiivatulehduksia.

[QUOTE="Pirkko";27237941]Paitsi että hiivatulehdukset sun muut tulee liiallisesta makean syömisestä ja heikosta hygieniasta...[/QUOTE]

Höpö, höpö. Kyllä useimmiten seksi on suurin syyllinen. Ei niitä tulehduksi saa kuin seksuaalisesti aktiiviset tai vaihdevuodet ohittaneet.

[QUOTE="vieras";27237912]Karvat ei kyllä suojaa pöpöiltä, tuskin karvattomuuskaan.
Sano sille miehellesi, että kun minä aloin noin 6 vuotta sítten täydelliseen selibaattiin, sen jälkeen mulla ei ole ollut yhtäkään hiivatulehdusta eikä muutakaan alapääongelmaa.
Siihen asti olikin ihan jatkuvia hiivatulehduksia.[/QUOTE]

Joo, luinkin netistä että seksi altistaa tulehduksille.

Alkuperäinen kirjoittaja Seksi syynä;27237965:
Höpö, höpö. Kyllä useimmiten seksi on suurin syyllinen. Ei niitä tulehduksi saa kuin seksuaalisesti aktiiviset tai vaihdevuodet ohittaneet.

Minulla tulee tulehdus nimenomaan siitä, kun olen syönyt liikaa karkkia ja hiilaria. Seksin takia ei ole tullut kertaakaan eikä antibiooteistakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Seksi syynä;27237965:

Voi voi, kuule kun neitsytkin voi saada hiivatulehduksen..! Meidän tyttö 13v sai hiivatulehduksen, kun joutui vahvalle antibioottikuurille.. EIkä tosiaan hällä mitään seksielämää ole ollut..

Yhteistyössä