kumpi teillä vie lapsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jane
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
isi vie jos meen aamulla 7 tai 8 töihin.. muuten mä vien. Työajat mulla vaihtelee. Miehellä on 8-16 työvuorot.. Ei oo ollu kädenvääntöö koska no ei oo oikein muita vaihtoehtoja. Noita seiskan aamuja mulla on noin kerran pari viikos maksimissaan.
Jos mulla on iltavuoro niin mies hakee. mä haen seiskan aamuina.

Meillä minä vien ja haen, jos molemmat aamuvuorossa (mies menee tuntia aikasemmin).

Jos isäntä illassa ja mä aamussa niin isäntä vie ja mä haen.

jos molemmat illassa niin minä vien ja isäntä hakee (pääsee tuntia aikaisemmin).

Jos mä illassa ja isäntä yössä ni isäntä vie ja minä haen (sillon meen tuntia aikaisemmin töihin että pääsen lähteen sillain että kerkiän hakeen lapset, kun ne vielä saa hakea).

Nyt ei olla tarhassa oltukaan, mutta silloin kun isompi neiti oli, niin minä vein ja hain.

Muutamastakin syystä. Mä kuljin autolla töihin, mies julkisilla.
Päiväkoti oli mun työmatkan puolivälissä, mies olisi joutunut koukkimaan ja vaihtamaan busseja.
Mun työaika antoi periksi menemiset ja tulemiset niinkuin lystää.

Meillä ei vielä lapset ole hoidossa, mutta minä tulen olemaan se joka lapsia kuskaa. Hoitopaikka on joko työpaikkani vieressä tai matkan varrella.
Lisäksi minun autossani on turvaistuimet (ei mahdu miehen pakuun) eikä autojakaan voi vaihtaa, koska tarvitsemme molemmat autojemme työssämme.

minä vien lapset klo.6.30 ja haen klo.16.45.iltavuoro viikolla vien päiväkotiin syömään klo.11 ja mies hakee klo.17.00.minun työaika on klo.7.30-15.45 ja miehen klo.7.00-16.00.

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
minä vien lapset klo.6.30 ja haen klo.16.45.iltavuoro viikolla vien päiväkotiin syömään klo.11 ja mies hakee klo.17.00.minun työaika on klo.7.30-15.45 ja miehen klo.7.00-16.00.

iltavuoro minulla on klo.14-22.

Silloin, kun esikoinen oli hoidossa, lähes aina mies vei ja haki lapsen.

Lähdettiin suht samoja aikoja töihin, mutta mulla oli 30 km työmatkaa ja miehellä vain 10 km, joten ehti kuitenkin hyvin töihin ja oli aiemmin hakemassa, mitä mä olisin ollu.

Hoitoaika oli 7.30-16.15.

Samalla tavalla jatketaan, kun palaan hoitovapaan jälkeen töihin.

Mä vein silloin kun poika oli hoidossa. Mies meni niin aikaisin töihin, ettei pk ollut edes auki vielä silloin. Aikaisimmin vein kuudelta, ja jos oli myöhäinen aamu niin viim. yhdeksältä.

Yhteistyössä