Kumpi versio on oikea? (Enkun taitoiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup";26438108]En varmaan ihan tajunnut sun pointtia. Olen siis valmistuneen sisko, en äiti. Enkä yrittänyt mitään. Mulla vain ei tällä kertaa töiden ja muiden menojen takia ollut aikaa tehdä ihmeempiä ja sitten päähäni pälkähti jostain netissä katselemistani kakuista toi idea ja se oli nopea toteuttaa ja veljeni kakun nähdessään hihkaisi kyllä selvästi iloisena, että se on tosi hieno. Tykkäsi siis ihan vilpittömästi siitä, sen tiedän. Kakku sopi noihin rentoihin oman porukan kekkereihin täydellisesti. Jos olisi ollut oikein isommat ja "virallisemmat" valmistujaisjuhlat niin lähtökohta olisi ollut kakussa ihan eri.[/QUOTE]

Se on yksi kakku, eikä mikään epäonnistuminen ihmisenä. Tai siis tarkemmin, sen yhden kakun koristeen kieliasu josta eräs ulkopuolinen sanoi että on nolo, mikä nyt tuntuu menevän hiukan liian syvälle. Jos se teidän porukalle kelpasi, miksi ihmeessä sitä pitäisi edes joutua puolustelemaan. sanoin vain rehellisesti mitä itse siitä ajattelin noin ulkoisesti, livenä en koskaan edes arvioi kakkuja ulkoisten seikkojen perusteella. Kakku on minusta hyvä jos se maistuu hyvälle, piste. Omat kakkuni katson onnistuneiksi jos ne maistuvat vieraille.
Tästä sainkin inspiksen tehdä totaalianarkistisen kakun ensi kerralla, ruman, ehkä kirosanoja päälle? Ja taivaalliset täytteet :)

Miksi minua ottaisi pannuun toisten kakut?!

ps. Yhdessä ketjussa saa käyttää vain yhtä nimimerkkiä (jos katsot tarkkaan niin luultavasti huomaat mihin riville se nimimerkki kirjoitetaan).

Jep. Olen joka ainoaan kirjoittanut tuon "alkup" ja se on ainut nimimerkki mitä olen käyttänyt. Nimimerkki käsittääkseni kirjoitetaan perinteisesti tuohon ylimpään lootaan.

[QUOTE="alkup";26438180]Jep. Olen joka ainoaan kirjoittanut tuon "alkup" ja se on ainut nimimerkki mitä olen käyttänyt. Nimimerkki käsittääkseni kirjoitetaan perinteisesti tuohon ylimpään lootaan.[/QUOTE]

Tuo jolle äsken kommentoin ei sitä ole tajunnut koska joka viestissään käytti eri nimimerkkiä...

hieno kakku Ja hyvä idea. Mitä sitten jos ei ollut kieliopillisesti oikein. Se pointtihan meni kaikille kuitenkin perille! Jos tatuoinnin teettää niin silloin kannattaa tarkistuttaa kielioppikin. Terveiset martinalle.

[QUOTE="jot";26438207]hieno kakku Ja hyvä idea. Mitä sitten jos ei ollut kieliopillisesti oikein. Se pointtihan meni kaikille kuitenkin perille! Jos tatuoinnin teettää niin silloin kannattaa tarkistuttaa kielioppikin. Terveiset martinalle.[/QUOTE]

Joo kyselin tätä asiaa ihan mielenkiinnosta, kun ei kerran oikein kukaan ollut varma mikä on oikea versio. Siis tuosta meidän kekkeriporukastamme meinaan. :)

Tatuointien kanssa sopii olla hiukan varovaisempi. :D