Kumppanisi ärsyttävin piirre (tällähetkellä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronsutar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ronsutar

Jäsen
02.08.2010
100
0
16
Mua on alkanut ärsyttämään tää jatkuva kotona olo, missään ei nykyään käydä kylässä eikä reissuun lähdetä :headwall:

Nytkin miehellä kesäloma ja kysyin että käytäiskö Tampereella nuorimman muksun kummien luona..... Niin eiiiiii :o Miten voi jollekin reissuun lähteminen olla NIIN vaikeaa? :/

Täytyy näemmä lähteä yksin muksujen kanssa reissuun enkä kyllä lähde miehenikään mukaan jos hän haluaa jonnekin lähteä :headwall:

mun mies on kauhea hätähousu. ei jaksaisi jonottaa tai odottaa vuoroaan. ei ymmärrä ettei se ole päivystyksessä hoitajien tai lääkärien vika että heitä on niin vähän. saati ruuhka-aikaan kassajonossa.

Arsyttaa, kun miehen hellimistaidot on sita luokkaa, että ottaa karhunhaliin jossa samalla hinkkaa itseaan mua vasten, tai kourii tisseja. Ei siis tietystikaan muksun nahden. Hyi helkkari :x musta olis paljon kivempaa saada ihan vaan hali tai suukko ja olen asiasta kans huomauttanut mutta mies vaan loukkaantuu. En ma ole mikaan hemmetin kyhnytyspanopuu.

Alkuperäinen kirjoittaja mur:
Arsyttaa, kun miehen hellimistaidot on sita luokkaa, että ottaa karhunhaliin jossa samalla hinkkaa itseaan mua vasten, tai kourii tisseja. Ei siis tietystikaan muksun nahden. Hyi helkkari :x musta olis paljon kivempaa saada ihan vaan hali tai suukko ja olen asiasta kans huomauttanut mutta mies vaan loukkaantuu. En ma ole mikaan hemmetin kyhnytyspanopuu.

mitä yököttävää siinä on jos oma mies kourii tissejä? tietty sitä voi pikkuhiljaa opettaa naismaiseen hellimiseen nakuttamatta, ei kaikki äijjät luonnostaa osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Patoaa tunteensa, eikä keskustele. Luulen sitten itse, että kaikki on hyvin ja toinen sitten pikkuriidan yhteydessä antaakin tulla tuutin täydeltä ja on todella ilkeäsanainen.

Meillä myös puhumattomuus asioista on toinen huono piirre. Sitten räjähtää jostain ihan olemattomasta asiasta...

Yhteistyössä