kun 6v ei OSAA olla HILJAA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti tulpat korvissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti tulpat korvissa

Vieras
mä nukuin viime yön tosi huonosti, joten pinna tiukalla heti aamusta, että osaksi "omaakin vikaa" että ottaa päähän...
mutta kyllä tuo sellanen pälpättäjä on et välillä rupee omaa suuta kuivaan kun aikansa kuuntelee ton pölinää.

tänä aamuna ekana ohjelmassa oli aamupalan laitto tarjolle, kahvinkeitto ja laskujen maksamista. (ja toi jälkimmäinen ei takuulla oo muutenkaan kenenkään lempihommaa..)

mä oon laskuja maksaessani tosi tarkka, mun on pakko saada keskittyä etten painele mitä sattuu, joten vaadin sen 15min hiljaisuutta.
mut ei.

"päläpäläpälä, äiti jos ville on kotona niin voinko mä mennä sinne oho ulkona sataa mitä se mummu sano soittikse mennääksme kauppaan sen kans pelataan tota lautapeliä tuleeko telkasta mitään äiti kato mä pussasin tota koiraa diudiudiu pölöpölöpölö..."

sanoin VIISI kertaa nätisti, että "ole kulta hiljaa, äiti maksaa laskuja ja mun pitää keskittyä" mutta kun ne viisi kertaa ei auttanu, niin karjasin, et "etkö sä osaa olla HILJAA KUN KÄSKETÄÄN?!" sit vasta hiljeni. huokaus. tää on oikeesti aika raskasta, ihankun sillä olis pakkomielle puhua.... kyse oli kuitenkin 15minuutista, ei koko päivästä tai siitä että mä en koskaan jaksais sitä kuunnella.

Meillä ainaki juuri silloin on lapslla sata asiaa, kun oon puhelimessa, tiskaan, kokkaan jne. Kai se on ihan normaalia :) Kyllä se ärsyttää välillä tonnilla, mut minkäs tekee...Varmasti sit murkkuiässä saan itse olla se joka kyselee ;)

Ihan ku mun poika (nyt jo 9v).
Sellanen papupata ettei mitään rajaa ja mä liian usein hermostun siihen. On vaan ihan hirveen rasittavaa ku jatkuvasti pitäs jaksaa kuunnella sellasta "turhaa" pörinää..
niin ja poika on aina ollu tommonen.

Voi kuinka tuttua. Meillä kans 4 vuotias joka ei kyllä hetkeäkään ole hiljaa. Ei hyvällä eikä oikein pahallakaan :/ välillä menee hermot ja tulee ärjähdettyä, mutta eipä se höpinä siltikään lopu

Kuulostaa siltä kuin sekä äidillä että lapsella olisi adhd. Äiti ei osaa keskittyä jos ei hiljaista ja lapsi pälpättää kokoajan. Molemmat adhd-oireita.

Ihan ku meillä aamulla. Huokaisin helpotuksesta,kun kaveri tuli hakee pihalle.. Välillä olis vaan kiva jos ois hetken hiljaista,varsinkin aamulla mä tarvisin hetken omaa rauhaa että jaksaa koko päivän..

Yhteistyössä