V
vaarallinen äiti
Vieras
Eli meillä on nyt aika suuri ongelma, kun olen kova uneksimaan öisin. Joku aika sitten unissapuhuminen vaihtui liikkumiseen. Tilanne on menny sen verran pahaksi, että saatan käydä herättämässä lapsen "kun näkee pahaa unta" vaikka lapsi nukkuisikin rauhassa. Saatan myös kantaa lasta pitkin kotia ja lopuksi vien hänet meidän sänkyyn ja silitän ja paijaan, vaikka toinen olisi aivan unessa.
Viime yönä olen hiippaillut kolme kertaa ympäri kotia ja mies onneksi sai minut kiinni ennen kuin ehdin herättää lapsen ja talutti takaisin sänkyyn. Suihkukin on tullut tutuksi aamuyöllä, vaikken itse siitä tiedä mitään. Nyt alkaa huumori loppumaan, kun kukaan muu kuin minä itse, ei saa nukutuksi koko yötä putkeen. Mikä avuksi? Mies pelkää, että joku päivä lähden vielä ulos ilman, että hän herää.
Viime yönä olen hiippaillut kolme kertaa ympäri kotia ja mies onneksi sai minut kiinni ennen kuin ehdin herättää lapsen ja talutti takaisin sänkyyn. Suihkukin on tullut tutuksi aamuyöllä, vaikken itse siitä tiedä mitään. Nyt alkaa huumori loppumaan, kun kukaan muu kuin minä itse, ei saa nukutuksi koko yötä putkeen. Mikä avuksi? Mies pelkää, että joku päivä lähden vielä ulos ilman, että hän herää.