Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en muista :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en muista :ashamed:
kuinka kauan olet muutes palstaillut ja kuinka tänne löysit? *utelias* :ashamed: Ei oo pakko vastata jos ei taho :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Annabell, Töllin Ruusa ja kapteeni Jack Sparrow
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en muista :ashamed:
kuinka kauan olet muutes palstaillut ja kuinka tänne löysit? *utelias* :ashamed: Ei oo pakko vastata jos ei taho :snotty:
taitaa olla se alotus joskus kesällä 07...
ja tänne löysin ihan vahingossa :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en muista :ashamed:
taitaa olla se alotus joskus kesällä 07...
ja tänne löysin ihan vahingossa :attn:
onko joku muukin ehtinyt tätä kysyä?
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onhan sitä udeltu aikasemminkin, ei edes selitykseks kelpaa että päässä on vikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onhan sitä udeltu aikasemminkin, ei edes selitykseks kelpaa että päässä on vikaa![]()
en sano sitä väsynyttä juttua joka tuli mieleen.. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onhan sitä udeltu aikasemminkin, ei edes selitykseks kelpaa että päässä on vikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onhan sitä udeltu aikasemminkin, ei edes selitykseks kelpaa että päässä on vikaa![]()
mä en jaksa , sä olet ilkeempi kun mun sisko![]()
![]()
menen nukkumaan, hyvää yötä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onhan sitä udeltu aikasemminkin, ei edes selitykseks kelpaa että päässä on vikaa![]()
Mitä mitä..??![]()