Joskus tulee se aika kun ei vain enää jaksa... Kun on kaikki yritetty ja voimat loppuneet kokonaan. Nyt se aika on tullut minulle. Tähän saakka olen jaksanut yrittää, mutta ei enää :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:Joskus tulee se aika kun ei vain enää jaksa... Kun on kaikki yritetty ja voimat loppuneet kokonaan. Nyt se aika on tullut minulle. Tähän saakka olen jaksanut yrittää, mutta ei enää :'(
Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:lääkkeitä en huoli, niitä olen tarpeeksi jo aikoinaan syönyt. kaikki muu on kokeiltu, ei mistään mitään apua ole, olen toivoton tapaus.
Alkuperäinen kirjoittaja hddhd:Joo, jos ei lääkkeet kelpaa, ni sit parasta on et joudut suljetulle osastolle, ni sut sit lääkitään.
TAi mites olis lobotomia?
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja hddhd:Joo, jos ei lääkkeet kelpaa, ni sit parasta on et joudut suljetulle osastolle, ni sut sit lääkitään.
Mitäs jos sä vaikka suksisit kuuseen..
Alkuperäinen kirjoittaja hddhd:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja hddhd:Joo, jos ei lääkkeet kelpaa, ni sit parasta on et joudut suljetulle osastolle, ni sut sit lääkitään.
Mitäs jos sä vaikka suksisit kuuseen..
Ei ku oikeesti, jos on hoidossa, muttei suostu ottamaan lääkettä, ja miettii itsaria, ni silloin otetaan pakkohoitoon.
itsemurha ajatukset ja hoidosta kieltäytymienn johtaa kyllä helposti pakkohoitoon.
No ei nykypäivänä tuokaan ole tae hoitoon pääsystä! :/
Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:olin osastolla 2 viikkoa. en pakkohoidossa