kun ei mikään ole hyvin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murr

Vieras
Kämppä on ku pommin jäljiltä. Pyykkikoreista pursuaa yli likapyykkiä. Vajaa vuoden ikäinen on hukannut ainoan tuttinsa eli tiedossa on hankala yö. Autoni on edelleenkin korjaamolla. Todennäköisesti on taas lähes 30 astetta pakkasta aamulla ja eskarilainen saa raivarin kun ei pääsekään eskariin. Mies lähtee töihin jo 5 aamulla joten ei pääse hänenkään kyydissä. Huomenna mulla on illalla parin tunnin luento ja sama homma lauantai aamunakin 3-4tuntia. Nyt sitten mies on vihainen siitä vaikka pari kk sitten se oli vihainen kun olen vain kotona että pitäis mennä töihin tai opiskella no nyt mä opiskelen ja sekään ei sitte näköjään passaa. tuntuu että kaikki kaatuu päälle just nyt...

Voi kuule... Viikon päästä muutto ja mitään ei tapahdu, koska ensin oli kuumetauti joka kävi vuorotellen läpi kaikki kolme lasta (ja miehen) ja nyt on vatsatauti! Kämppä on kuin hävityksen kauhistus, mutta naurettavan vähän kamaa on pakattuna! Lasten piti mennä viikonloppuna mummolaan, jotta saadaan kunnolla pakattua, mutta paskanmarjat niitä nyt voi sinne laittaa kun alkoivat oksentamaan! Mä en ihan oikeesti tiedä kuinka saan nää kamat kasaan ja kämpän kondikseen... Ei tästä kyllä tuu yhtään mitään... Jos vauva vielä alkaa oksentamaan niin multa kyllä katkeaa verisuoni päästä!!!

Mullakin stressikäyrät ihan taivaissa. Taaperon kanssa ei pääse ulkoilemaan vaan koko ajan pitää leikittää sisällä. Eksä ei jätä rauhaan vaan kyselee jatkuvasti jostain vieraista miehistä, sieltäkään ei mitään tukea lapsen hoitoon tulossa. Opiskelut vaatis niin paljon enemmän töitä mihin mä nyt kykenen ja eräs kaveri lähettelee koko ajan viestejä kuinka suunnittelee itsemurhaa. Olen koettanut auttaa ja kannustaa, mutta aikuista ei voi pakottaa hoitoon.

Mitäs tässä yritän kestää hymy huulilla, mutta tuntuu että kohta kuuluu vaan sellanen PIM ja mä en jaksa enää välittää kenestäkään muusta kuin lapsesta. Laitan varmaan puhelimen kiinni ja katellaan muumeja koko päivä huomenna ja nukutaan kun huvittaa!

Yhteistyössä