kun ei ole varma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milka

Vieras
Mikä on kun suhde mietityttää? Ollaan seurusteltu puoltoistavuotta. Ensin oli kaukosuhde. Nyt puoli vuotta asuttu samassa kaupungissa. Minulla ei ole vielä paljon ystäviä, tai paljon ollenkaan ja miehelläkään ei täällä juurikaan joten ollaan aika paljon yhdessä. Onko tämä jotain kevätpirteyttä, että haluaa kokea jotain uusia tuulia..? En ole aiemmin seurustellut niin en oikein tiedä. Välillä vain ajattelen, että millaistahan olisi jos emme olisi enää yhdessä, vaan olisin jonkun nuoremman kanssa. Mieheni on mua jonkun verran vanhempi. Ja sitten tuntuu, että oisin onnellisempi. En kuitenkaan tiedä...Olen vähän sellainen, että hölmöilen eli teen juttuja impulsiivisesti jotka sitten kaduttaa.

Tuntuu, että ois hauska kokea nuoruudenjutut jonkun samanikäisen kanssa, joka ei ole jo kokenut niitä. Olen 24v. Sitten ahdistaa. Tuntuu, että haluaisin olla vain rauhassa. Tämä voi kyllä olla kaverien kaipuutakin.

Ei se nuoremman miehen kaipuu silleen ole, vaan jotenkin toivoisin uusia kokemuksia itselleni. Mutta onko se sitten poikaystävien vaihdon kautta koettavissa, en tiedä. Olen joskus aiemminkin tämän suhteen aikana miettinyt, että haluanko olla yhdessä.

Olen kyllä aika ahdistunut suuren osan ajasta ihan muista syistä.

Minun mielestäni ei kannata sitoutua loppuelämäksi, jos nyt jo tuntuu siltä, että tämä saa riittää. Kyllä sinua voi suhde ahdistaa, et vain tunnista sitä.
En ole ikinä käyttänyt sanontaa ""kuuntele sydämesi ääntä"", mutta sinulle se sopii.

Niin...Eilen suhdetta ja omaa oloani pohtiessani tulin siihen johtopäätökseen, että haluan jatkaa. Tarvitsen häntä nyt. En tiedä mitä tekisin ilman häntä. Ja tuon pohtimisen jälkeen tuli helpottunut olo. Tarvitsen häntä ja en tiedä mitä tekisin ilman häntä..toivottavasti ei ole läheisriippuvuutta. Meillä on niin paljon hyvää ja kummankaan elämäntilanne ei ole mitenkään hyvä, joten kyllä se suhteeseen kai vaikuttaa. Eropäätös ei ole helppo ja kai sitä pitää kypsytellä aikansa, mutta nyt tuntuu, että en edes halua ajatella eroa. Enää.