Kun ei ole ystäviä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ystävät kadonneet jonnekin. Muuton ja elämäntilanteiden muuttumisen myötä. Uusia ystäväsuhteita on vaikea solmia, varsinkin kun on pitkään joutunut olemaan yksin, siitä on tullut yllättävän vaikeaa avautua toisille. Monet yritykset on jääneet yritykseksi.

Miehellä on vilkas sosiaalielämä ja mennä viilettää. Hän ei ymmärrä kun minä olen todella yksinäinen, kun ei ystäviä vain ole yrityksistä huolimatta. Mies on ainoa jolle voin jotain asioita kertoa. Eipä tässä elämässä mitään tapahdu olosuhteiden pakosta. Joudun olemaan paljon kotona.

Oma maailma on synkentynyt kovasti tämän asian vuoksi. Sitä jotenkin murenee sisältä, kun ei ole toisia ihmisiä joille voisi asioita jakaa, joiden asioita kuunnella ja jotka kuuntelisivat minua.

mulla on kyllä kavereita paljon, mutta ei yhtään ystävää, en kelpaa kenellekkään shoppailuseuraksi,kahville,baariin, tai minua ei koskaan pyydetä mihinkään, silloin tällöin tulee tekstari jos toinenkin ja kysytään kuulumisia (ilmeisesti juoruilumielessä)
eli periaatteessa sama tilanne kuin sulla, ei ole ketään muuta kuin mies jolle jakaa asioita

Alkuperäinen kirjoittaja .:
mulla on kyllä kavereita paljon, mutta ei yhtään ystävää, en kelpaa kenellekkään shoppailuseuraksi,kahville,baariin, tai minua ei koskaan pyydetä mihinkään, silloin tällöin tulee tekstari jos toinenkin ja kysytään kuulumisia (ilmeisesti juoruilumielessä)
eli periaatteessa sama tilanne kuin sulla, ei ole ketään muuta kuin mies jolle jakaa asioita

peesi, ja valitettavasti tuo juoruilumielessä pitää kohdallani täysin paikkansa =(

Minulla vaikuttaa kohta jo mieheen suhtautumiseenkin tämä asia. Hän ei ymmärrä mitä on olla yksin, aina yksin.. iskee kunnon paha mieli/ärsytys jos hän lähtee jonkun kanssa jonnekin, joka johtuu vain ja ainoastaan kateellisuudesta kun hänellä on jotain mitä minä en saa.

Mietinkin, että kauanko sitä jaksaa olla näin ennen kuin oikeasti pää alkaa kunnolla jumittamaan?Nyt jo masentaa

Alkuperäinen kirjoittaja Voi :
Voi harmi :( Onko sulla lapsia, jos menisit johonkin kerhoon tms. missä tutustuisit uusiin ihmisiin?

Kaikkea olen jo yrittänyt.. mikään ei vain tuot tulosta vaikka juttelen sosiaalisesti ihmisille. En vain ikinä saa vastakaikua.

vierailija: missä päin asustelette? tiedän tasan miltä susta tuntuu, itseä oikein inhottaa tuo kateus, ja se että sitten tulee tiuskittua miehelle aivan turhasta...

Alkuperäinen kirjoittaja yksin:
vierailija: missä päin asustelette? tiedän tasan miltä susta tuntuu, itseä oikein inhottaa tuo kateus, ja se että sitten tulee tiuskittua miehelle aivan turhasta...

Pirkanmaalla. Missä itse? Sitä voi pahoin jo sen takia, kun miehelle purkaa turhasta :(

Ei ole kavereita mullakaan ja ihan omasta halusta. Viimeisin ystävyys meni siihen kun kaveri kääntyi minua vastaan ilman mitään syytä ja haukkui kaikkien edessä vaatetukseni, ulkonäköni ja kaikki mahdolliset. En ole voinut luottaa keneenkään sen jälkeen. Samoin pari muuta ovat levitelleet henk.koht.asioitani ympäri kyliä. En voi luottaa keneenkään muuhun kuin mieheeni ja sekin on siinä ja siinä. Kukaan häntä lukuunottamatta ei koskaan tule kuulemaan elämästäni mitään muuta kuin pintapuoliset kuulumiset. Ihmisiin ei kerta kaikkiaan voi luottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

Pirkanmaalla. Missä itse? Sitä voi pahoin jo sen takia, kun miehelle purkaa turhasta :(

minä asun kans pirkanmaalla :)

Crishelle, kuinka jaksat tuota? Itsellä ihan oikeasti alkaa nuppi heittämään kohta.. Itselläkin on huonoja kokemuksia ja mies vain jäkättää, että helppoa se on tutustua.:/
Itse alkaa olla niin kovin amsentunut päivästä toiseen, kun puhelin ei soi ja koton joutuu olemaan päivät pitkät :( Ei ole kuin omat ajatukset päässä, ei kellekään mitään kerrottavaa.

Missä päin?

Missä päin?

Treen rajalla, en viitsi täällä julkisesti sen tarkemmin kertoa, missäpäin pirkanmaata itse?

Missä päin?

Treen rajalla, en viitsi täällä julkisesti sen tarkemmin kertoa, missäpäin pirkanmaata itse?

Aika lähellä itse asiassa sitten. En itsekään viitsi kovin tarkasti tässä huudella.. :)

Missä päin?

Aika lähellä itse asiassa sitten. En itsekään viitsi kovin tarkasti tässä huudella.. :)

vaikka iällä ei ole väliä, niin mitä ikäluokkaa olet, itse alle kolmekymppinen

Jos miehelläsi kerran on laaja sosiaalinen verkosto ja hän mennä viilettää, voisitteko joskus myös kutsua kylään näitä miehen ystäviä puolisoineen?
Olen itse tutustunut tällä tavalla muutamaan aivan ihanaan ihmiseen. Kaikkien kanssa ei tietenkään kemiat mene yksiin, mutta neljä "enemmän-kuin-kaveria" olen tätä kautta saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnen kytkijä:
Hei vierailija ja muut pirkanmaan yksinäiset! Olen samassa tilanteessa, uskallan huudella että Ylöjärvellä asutaan. vasta ollaan tänne muutettu ja uudet ystävät ovat todellakin tervetulleita. Laittakaa mulle vaikka yv.tä nii siittä se lähtee.. =)

täällä ylöltä kans.. luon profiilin tuossa jossain vaiheessa päivää, nyt hiukan kiirus, pistän jossakin vaiheessa tänään siis yksäriä sulle :)

Itse olen myös alle kolmikymppinen. Haluatko vaihdella sähköposteja vaikka?

mites se sit onnistuu, siis sähköpostin vaihtaminen.. mulla sellainen s-postiosite jossa mun nimi ja sukunimi..niin sitä en viitsisi tänne laittaa :(

tiedän hyvin mistä puhutte.. mulla on kans kaikki ystävät, ne on vaan kadonnu muuttojen ja vuosien aikana. Näin joulun aikana sitä huomaa, ettei tullut lähetettyä ainuttakaan korttia (kuin sukulaisille), kun ei vaan ole ketään ystävää kelle lähettää. Mun on todella vaikea löytää uusia kavereita. Olen elämässäni joutunut pettymään paljon ja koulukiusaus taustaisena olen tuntenut itseni aina huonommaksi kuin muut. Vasta nyt pikku hiljaa alan jotenkin uskomaan (olen 26v.) että olen tasavertainen muiden kanssa ja se tutustuminen on hiukka helpompaa, mutta kaveri tai ystävyyssuhteita en vaan saa solmittua. Kaipaan ystäviä ja tiedän että minulla on paljon annettavaa jollekkin joka kaipaisi myös ystävää, mutta miten löytäisin sen? Asutaan Jyväskylässä..

ei ystävä yleensä tuosta vaan yhdellä hetkellä eteen tupsahda eikä varsinkaan pakosta etsimällä, sen olen kokenut. Ystävä löytyy kun löytyy ja ystävyys syvenee sille tasolle mille syvenee. Kaverista voi tulla parempi ystävä ajanmittaan ja se kaveri voi löytyä jonkun mainitsemista kerhoista ja siitä syvenee ystävyys jos se on molemminpuolista sitten ja kemiat käy yksiin.
ystävän voi saada jopa tältä palstalta eikä ystävä tarvitse olla sitä että ystävän näkee face to face, ystävän kanssa voi syvällisiä sähköposteja kirjoitella ja jopa syvällisempiä kuin face to face ja eipähän ainakaan pelkoa että ystävä pettää ja toiselle ystävälleen pahaa selän takana puhuu.
itse olen elämäni aikana monta kertaa muuttanut ja ne tosiystävät on tuolta koulu- ja opiskeluajoilta, olen varauksellisempi nyt, mutta itseasiassa on montakin tosi hyvää kirjeystävää joiden kanssa näkee ehkä kerran vuodessa tai ei ehkä "koskaan"

Yhteistyössä