kun et tiennyt olevasi raskaana... oireita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Eli kertokaas te, jotka ette tienneet olevanne raskaana mutta olitte kuitenkin...
Millaisista oireista kärsitte?

Oliko menkkakipua? Millaista?

Oliko kierrossa muuta outoa? Kenties tuhruvuotoa yms...
Millä viikoilla?

KAIKKI tieto on nyt tarpeen kiitos!

Mulla raskaus pääsi viikolla 22 (varmistu just ultrassa tällä viikolla), ennenkun tiesin siitä! Tai no siis tiesin jo pari viikkoo sit, kun tunsin liikkeitä, mutta mitään muita oireita ei ollut, ja menkat ei alkaneet edellisen synnytyksen jälkeen!

Rinnat oli raskaan oloset. Viikko ennen kun menkkojen olis pitäny alkaa, alko tihkuttaan nestettä. Alamaha oli jotenki jäykän olonen, niinku menkkakipujen tapasia mutta paljon laimeempana versiona. Ja nää kaikki siis joko ennen kun menkkojen piti alkaa tai sit ihan just sillä viikolla kun menkat olis muuten ollu. Ei vuotoja.

Menkkamaista kovaa jomotusta, rinnat ihan tappokipeät ja sitten viimein alkoi sitä pahoinvointia.
Vasta pahoinvoinnin alettua aloin epäillä raskauden mahdollisuutta.
Tämä siis esikoista odottaessa. :D

Eräänä päivänä oli julmettu päänsärkykohtaus, ja joka paikkaa kiristi, oli kuin kuolemaa olisin tehny.
Jälkeenpäin olen hoksannut että liittyi raskauteen kaiketi.
Ryyppyillan jälkeen taas tuli pahin päänsärky mitä koskaan on ollut, itkin kivusta, ja oksensin. Jälkeenpäin sekin käy järkeen.
Nännit oli kauhean kipeät heti jos kävi ulkona.. ja oli syksy. Vaikka ois mitä ollut päällä, tisseihin sattu. Sillon taisinkin alkaa epäilemään jotain outoa tapahtuvaksi...

Oireet eivät kyllä onneksi täsmää hirveästi omiini...

TIlanne vain siis se, että tunnen ovulaation JOKA kuukausi ja tässä kuussa en sitä ole tuntenut, viimeksi siis viime kierron aikana... Eilen piti alkaa menkat ja viime viikolla tiputtelin aivan ruskeaa tuhrua 3 päivää...
Eilen oli kova kipu oikealla alavatsalla mutta menkat eivät vain ala..
Maha on todela turvoksissa, mutta niinhän se voi ennakoida menkkojakin...

Esikoisesta oli selkeät raskausoireet mutta tulin raskaaksi viime kesänä "postimiehen vihellyksestä" eli kerta laakista ja silloin oireet alkoivat vasta viikolla 6 (meni sittemmin kesken)..

Nyt siis epäilyttää. KÄÄKS!

esikoisesta ei yhden yhtäkään oiretta!!Menkatkin tuli normaalisti.vähän ehkä väsytti enemmän ku normaalisti.(tämäkin muuten "postimiehen vihellyksestä" , ihana ilmasu :) ) Tästä raskaudesta pahoinvointi ja palelu alko ihan heti.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mulla raskaus pääsi viikolla 22 (varmistu just ultrassa tällä viikolla), ennenkun tiesin siitä! Tai no siis tiesin jo pari viikkoo sit, kun tunsin liikkeitä, mutta mitään muita oireita ei ollut, ja menkat ei alkaneet edellisen synnytyksen jälkeen!

mullakin esikkoo oottaessa raskaus oli jo viikolla 20!mulla tosin tuli menkat niin en sen takia osannu epäillä mitään...

Tuntui koko ajan siltä, että menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä, paleli ja oksetti. En siis odottanut olevani raskaana, joten en osannut ollenkaan ajatella raskausoireiksi, ennen kuin tajusin, että menkat oli viikon jo myöhässä ja tein testin. :heart:

Mulla ei ollu minkäänlaisia oireita, mistä olisin voinu tietää olevani raskaana. Kuukautiskierto oli mulla ihan mitä sattuu, joten en voinu edes siitä päätellä mitään. Raskausviikkoja oli jo 8, kun tein positiivisen testin.

Yhteistyössä