Kun (hää)kutsussa on vain sinun ja miehesi nimet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no meijän häihin kutsut lähti vaan aikuisten nimillä, mutta tarkotti kyllä ihan koko perhettä. sinkuille lähti kutsu avecina joten siinä oli selvää että kavaljeerin tulo oli ok.

kannattaa varmaan tarkistaa itse pääparilta/kutsunlähettäjältä/kaasolta/bestmanilta miten asia on...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 16:29 Aniida kirjoitti:
no meijän häihin kutsut lähti vaan aikuisten nimillä, mutta tarkotti kyllä ihan koko perhettä. sinkuille lähti kutsu avecina joten siinä oli selvää että kavaljeerin tulo oli ok.

kannattaa varmaan tarkistaa itse pääparilta/kutsunlähettäjältä/kaasolta/bestmanilta miten asia on...

No tavallaan teillä oli siinä virhe. :)

Kutsu ei koske kuin niitä, joita mainitaan. Eli jos haluaa, että lapset tulee myös, kannattaa lisätä se perheineen siihen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 16:29 Aniida kirjoitti:

Häät on niitä joissa mennään ainakin osittain etiketin mukaan. Toki jos kutsujat eivät tunne etikettiä niin vieraiden voi olla syytä tiedustella asiaa... Mutta jos meille tulee kutsu missä ei lapsia mainita, niitä ei myöskään mukaan oteta eikä aleta kyselemäänkään asiaa sen kummemmin.

Uusimmat

Yhteistyössä