kun isä ei tapaa lapsiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja särkynyt sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

särkynyt sydän

Vieras
Onko mitään tehtävissä kun isä ei jostain syystä halua tavata lapsiaan. Asutaan samassa kaupungissa ja erostakin on jo 7 vuotta. Mitä minä voin tehdä?? Olen yrittänyt tehdä kaikkeni, yrittänyt hyvällä ja pahalla mutta ei vaan ota. On kauheaa kuunnella itkevää lasta kun hän sanoo "onko hänessä joku vika kun isä ei halua nähdä häntä" . Mistään alkoholiongelmaisesta ihmisestä ei ole kyse mutta sen tiedän että hänen naisystävänsä ei halua hänen tapaavan lapsiaan. Kannattaisikohan minun varata lastenvalvojalle aika vai mitä ihmettä voin tehdä?

Oho, juuri kuin oma lapsuuteni. Isä alkoi vasta kiinnostua elämästäni, kun täytin 20v. Silloinkin valehteli ja höpötti lähinnä omia juttujaan. Katkaisin ukkoon välit kokonaan.

... Entinen miehesi tai mies jonka kanssa sinulla on lapsi/lapsia ei halua menettää uutta niasystäväänsä ja kuuntelee tämän takia häntä. Naisystävä ei toden näköisesti hyväksy hänen lapsiaa, jonka takia hän ei tapaa lapsiasi.

Minkä ihmeen vuoksi tapaamissopimus tehdään jos sitä ei noudateta?? Tottakai olen selittänyt lapselle ettei vika ole hänen.

Olen kyllä yrittänyt sanoa isälle että menettää lapset kohta kokonaan, tulee aika jolloin lapset eivät halua häntä edes nähdä jos tämä jatkuu näin. Toivon vaan että edestänsä joskus löytää, viimeistään silloin kun istuu yksin vanhana kotona eikä kukaan käy kylässä, hitto että inhoan sitä ihmistä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhti:
... Entinen miehesi tai mies jonka kanssa sinulla on lapsi/lapsia ei halua menettää uutta niasystäväänsä ja kuuntelee tämän takia häntä. Naisystävä ei toden näköisesti hyväksy hänen lapsiaa, jonka takia hän ei tapaa lapsiasi.

Juu, tiedän että näin on mutta millanen mies antaa kohdella itseänsä noin ja millainen nainen kieltää isää tapaamasta lapsiaan. Tällä naisellakin on itselläänkin lapsia. Mulla on kaksi lasta joista toinen on ottanut tämän isä-jutun erityisen raskaasti.

Yhteistyössä