Jotenkin tuntuu, että kumpainenkaan ei nyt halua joustaa asiassa. :/ Ehkä on parempi sitten, että mies jää kaupunkiin ja sä menet mökille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:Jotenkin tuntuu, että kumpainenkaan ei nyt halua joustaa asiassa. :/ Ehkä on parempi sitten, että mies jää kaupunkiin ja sä menet mökille.
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:Jotenkin tuntuu, että kumpainenkaan ei nyt halua joustaa asiassa. :/ Ehkä on parempi sitten, että mies jää kaupunkiin ja sä menet mökille.
Mistä kohti mä voisin joustaa? Jäädä itse pois, vai sanoa äidille (joka kuitenki omistaa koko paikan), ettei hän saa tulla? Mä oon oikeesti yrittänyt hoitaa ongelmaa joka johtuu miehen "huonosta muistista", mutta mikään ei tunnu kelpaavan. Laitoin nyt viestin, että ostetaan teltta, ei oo tullu vastausta.
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:kyllä varmaan kaikki mahtuvat hyvin- vai onko äitisi sitä vastaan että miehesi lapset ei tule mukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:kyllä varmaan kaikki mahtuvat hyvin- vai onko äitisi sitä vastaan että miehesi lapset ei tule mukaan?
Ei missään nimessä! Äiti alkoi heti miettimään, että jos he nyt sitten meneekin jonnekin muualle, mikä on musta toisaalta aika kurjaa, kun tuo paikka on kuiteski meidän äidin... Tai jos mun sisarukset tulis, ja äiti menis miehensä kanssa jonnekki kahdestaan.
Mutta pointti on se, että tässä nyt kaikki muut yrittää järjestää mukavaa juhannusta paitsi mies, joka mököttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Zinnia:Mä ehdottaisin samaa, että retkipatjoja pakataan mukaan tai sitten tuo teltta. Olisihan se kuitenkin kiva, että koko porukka saisi viettää jussia yhdessä. Toivottavasti saatte asian selvitettyä!
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:Alkuperäinen kirjoittaja Zinnia:Mä ehdottaisin samaa, että retkipatjoja pakataan mukaan tai sitten tuo teltta. Olisihan se kuitenkin kiva, että koko porukka saisi viettää jussia yhdessä. Toivottavasti saatte asian selvitettyä!
Laitoin jus miehelle viestin, että ostetaan teltta, se vois olla isommista lapsista ihan jännääkin. Mutta ei kuulu vastausta...
Tähän asti meillä on tämä uusioperhekuvio toiminut suht`hyvin, nyt tuli eka kerran ongelmia. Musta ois kiva, jos oltais voitu olla koko porukka yhdessä, sillä siihen ei oo montaa kertaa vuodessa mahdollisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja uusperheellinen:Minusta tuossa nyt pitäisi lapset asettaa etusijalle, koska ei ole miehen lasten vika, jos isä tyrii.
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:Soitin miehelle, ehdotin, että ostetaan teltta lapsille, tai otetaan makuupussit ja retkipatjat mukaan. Vastaus oli ensin että "katotaan", ja sen jälkeen "en ala mitään telttoja ostamaan".
Kuka on nipo? Kenelle ei kelpaa mikään? Miten voisin vielä tehdä sen eteen, että miehenkin lapsilla olisi mukava juhannus? Rakentaa heille oman mökin?
Ja edelleen toistan, että ollaan oltu kyllä porukalla tuossa samassa paikassa (siis silleen että molempien lapset on mukana), kyse EI OLE siitä, ettenkö haluais miehen lapsia sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja Sininen:Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:Soitin miehelle, ehdotin, että ostetaan teltta lapsille, tai otetaan makuupussit ja retkipatjat mukaan. Vastaus oli ensin että "katotaan", ja sen jälkeen "en ala mitään telttoja ostamaan".
Kuka on nipo? Kenelle ei kelpaa mikään? Miten voisin vielä tehdä sen eteen, että miehenkin lapsilla olisi mukava juhannus? Rakentaa heille oman mökin?
Ja edelleen toistan, että ollaan oltu kyllä porukalla tuossa samassa paikassa (siis silleen että molempien lapset on mukana), kyse EI OLE siitä, ettenkö haluais miehen lapsia sinne.
Nyt minustakin alkaa kuulostamaan siltä, ettei miehesi halunnut sinne mökille alunperinkään ja petaa itseänsä vaan ulos koko reissusta. Kannattaisi kysyä mieheltä mitä hän nyt oikein rehellisesti sanottuna meinaa käytöksellään kun mikään ei enää hänelle kelpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:Alkuperäinen kirjoittaja Sininen:Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:Soitin miehelle, ehdotin, että ostetaan teltta lapsille, tai otetaan makuupussit ja retkipatjat mukaan. Vastaus oli ensin että "katotaan", ja sen jälkeen "en ala mitään telttoja ostamaan".
Nyt minustakin alkaa kuulostamaan siltä, ettei miehesi halunnut sinne mökille alunperinkään ja petaa itseänsä vaan ulos koko reissusta. Kannattaisi kysyä mieheltä mitä hän nyt oikein rehellisesti sanottuna meinaa käytöksellään kun mikään ei enää hänelle kelpaa.
Se haluaa mököttää.