Kun lähes meillä kaikilla on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotilehmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kotilehmä

Aktiivinen jäsen
30.11.2006
7 177
1
38
...pömppömaha, löysää nahkaa, ylimääräisiä kiloja, raskausarpia, riipputissit jne jne, niin miksi me ei vaan voitais päättää että se on kaunista. Miksi sen pitää olla kaunista, mitä vain 1% äideistä edustaa :whistle:
Eikö olis kätevämpää jos 99% olis hyvällä itsetunnolla varustettuja ja varmoja siitä että ovat niin kuumia pakkauksia :D

Minä ainakin ihailen niitä naisia jotka aidosti kantavat itsensä ylpeästi noista huolimatta. Näyttävät upeilta. Itse en siihen kykene, vaadin itseltäni liikaa myös siinä suhteessa. Urheilijana en kestä jos lihasten paikalla on makkaroita. Siis itselläni on :D

Mä en ainakaan vielä ole sinut uudistuneen vartaloni kanssa, mutta ehkä sitten ensi kesänä :/ Ainiin, riipputissien kanssa olen jo tullut sinuiksi, mutta nyt nautin näistä maidontäyttämistä taas ;)

En muutenkaan hyväksy sitä ajatusta että tietyillä mitoilla tai piirteillä varustettu nainen on kaunis. Minua ainakin ulkonäöllisesti viehättää hyvinkin erikoiset piirteet ja kaikkia pitäisi enemmänkin kannustaa löytämään se oma tyyli, eikä muokkaamaan itseään siihen kuntoon joka mediassa nähdään kauniina.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
En muutenkaan hyväksy sitä ajatusta että tietyillä mitoilla tai piirteillä varustettu nainen on kaunis. Minua ainakin ulkonäöllisesti viehättää hyvinkin erikoiset piirteet ja kaikkia pitäisi enemmänkin kannustaa löytämään se oma tyyli, eikä muokkaamaan itseään siihen kuntoon joka mediassa nähdään kauniina.

Samaa mieltä. Pidän itsensä näköisistä naisista, ja myös miehistä.

Juuri vadelmapuskassa keskustelin ystävättäreni kanssa aihetta sivuten. Lopputulos: kaikki on omalla tavallaan kaunista ja joka ei ole kaunista, on tarkoituksenmukaista ja se on myös kaunis asia. :D

Yhteistyössä