Kun lähetän työhakemuksen enkä tiedä kelle se osoitetaan - postiosoite kyllä mainitaan???!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja URPO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

URPO

Vieras
Eli olen lähettämässä työhakemusta postitse.
Ilmoituksessa annetaan osoite, johon hakemukset tulee lähettää - mutta vastaanottajan nimeä siinä ei ole ollenkaan. (Työpaikan osoite on eri kuin tuo osoite, mihin hakemukset pitää lähettää - en siis voi laittaa työpaikkaa "saajaksi")

Pistänkö saajan nimen tilalle "Työhakemus" ?? Vai mitä ihmettä :|

Anna ihmisten kysyä ja varmistaa...sitä varten keskustelupalstat on (ei nyt pelkästään,mutta kuitenkin) että viisaammalta voi kysyä neuvoja. Mä en ainakaan tidä tohon vastausta, laittaisin pelkän osoitteen.:) Ihme hermoheikkoja täällä....:)

mutta onko sulla tiedossa sen firman nimi johon ne hakemukset laitetaan? jos on niin laita sen firman nimi tietenki siihen. kait siinä nyt joku firma on joka ne vastaanottaa????

Tosta ei saa mitään tolkkua - tietysti itse työpaikan nimi mainitaan hyvinkin selkeästi, mutta postiosoite johon hakemukset lähetetään ei ole sama kuin itse työpaikan osoite... Mutta kirjoitin tuohon, että työhakemus ja sit ton työpaikan nimen.

Alkuperäinen kirjoittaja URPO:
Tosta ei saa mitään tolkkua - tietysti itse työpaikan nimi mainitaan hyvinkin selkeästi, mutta postiosoite johon hakemukset lähetetään ei ole sama kuin itse työpaikan osoite... Mutta kirjoitin tuohon, että työhakemus ja sit ton työpaikan nimen.

Ei välttämättä ole menossa hakemukset sinne työpaikkaan vaan on delegoitu muualle työhönotot.
Mä laittaisin vain sen työhakemus ja osoite.

Alkuperäinen kirjoittaja URPO:

no jospa on niin että se eri osote on sen työnantajan toinen osote? esim. nokialla on monta eri osotetta, yhdessä hoidetaan henkilöstöjutut, yhdessä tavaran vastaanotto ja yks on käyntiosote.

eli siinä ei siis oo kyse mistään konsulttifirmasta (esim. manpower) joka haastattelee ja karsii ehdokkaat?

Yhteistyössä