M
minä vain
Vieras
onko kokemuksia tällasesta? kun tyttö on monta vuotta jo syönyt tosi huonosti, en voi pakottaakaan, mikä neuvoksi? hb on myös huono, väsynyt ja kalpea. Lääkärissä on käyty muttei hyötyä. Onko olemassa ruokahalua lisäävää lääkettä, mikä lääkäri olisi hyvä kenenpuoleen kääntyä että tekisikin asialle jotain!? Syöminen on sitä, ettei kelpaa liha,kala, kana, ei maitokunnolla, kasvikset niukasti jne... ja teen ruokia, kaikkia, en vain lempiruokia.. mitkä kelpaa, kaikista "huonoimmat" eli nakkiruoat, no sentään lihapullat menee, hernekeitto, maksalaatikko, kasvissosekeitto..muttei näitä nyt jatkuvasti voi vääntää!!! jauhelihastakin sanoo että eikö tätä saa pienemmäksi..jos on kastikkeessa/keitossa..
Olisi kiva saada neuvoja jos jollain kokemusta, en todellakaan jaksa sitten mitään haukkumisia. Meillä on ollut vaikeaa ja olen lääkärissä pissavaivojen ymkanssa käynyt ja puhunut syömisestä, myös ihottumasta, käytyy allerg.testeissä,ultrauksessa jne.
Olisi kiva saada neuvoja jos jollain kokemusta, en todellakaan jaksa sitten mitään haukkumisia. Meillä on ollut vaikeaa ja olen lääkärissä pissavaivojen ymkanssa käynyt ja puhunut syömisestä, myös ihottumasta, käytyy allerg.testeissä,ultrauksessa jne.