kun lapsi ollut yökylässä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
niin mihin aikaan tuovat lapset kotiin tai mihin aikaan haette?
meillä anoppi on jo ovella herättämässä meidät joskus 10 aikaa tai soitta meile että tulkaa hakemaan.

saas nähdä miten nyt käy kun menevät nuorimmalle veljelleni ja sen naiselle että mihin aikaan haluaa että haetaan. =)
 
No oltais aamupäivällä hakemassa, mutta saadaan mennä vasta kun ilmoittavat että ovat päiväunilta heränneet. :D

Meillä tyttö ei halua anoppilaan yökylään, joten on mun vanhemmilla, ja siellä viihtyis vaikka koko viikonlopun (ja vanhemmat pitäis jos annettais. :D)
 
Joskus iltapäivällä vasta ja yleensä meen ite hakemaan tai meen jo aamupäivällä isovanhempien luo. Yhden kerran oon hakenu pojan ennen yhtätoista kun mummul oli iskeny migreeni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
No oltais aamupäivällä hakemassa, mutta saadaan mennä vasta kun ilmoittavat että ovat päiväunilta heränneet. :D

Meillä tyttö ei halua anoppilaan yökylään, joten on mun vanhemmilla, ja siellä viihtyis vaikka koko viikonlopun (ja vanhemmat pitäis jos annettais. :D)

vitsit kuin ihanaa. musta tuntuu vähän kurjalta kun melkein tyrkätään äkkiä pois kun ei jakseta enään. ja meillä vielä suht rauhalliset lapset.
 
No meillä isovanhemmilla ei ole ikinä kiire koska haetaan, molemmat mummot pitävät lapsia mielellään. Mutta esim. jos illalla 5 viedään niin samoihin aikoihin haetaan.
 
Meillä anoppi mielellään ottaa lapsen hoitoon vasta mahd. myöhään illalla ja heti neidin herättyä soittaa ja ilmottaa, että vois hakee. Eli ottaa vaan nukkumaan neidin sinne. Eipä olla pitkiin aikoihin kyllä kysyttykään :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meillä mutsi soittaa 8:00 aamulla. Taitaa olla vähän sadistinen luonne, vaikka ei pitäis valittaa, kun kuitenkin hoitaa.

joo mun äiti ei hoida lainkaan. joo pitäis ola iloinen että edes saa hoitoon., tulee vaan tosta sellainen olo ettei kauhen kivaa ollut kun pitää niin aikaisin jo tuoda.
 
Meillä poika on aina mummilla, jos tarvii hoitopaikkaa. Yleensä vasta päikkäreitten ja ulkoilun jälkeen voidaan hakee, siinä klo15-16. Ja mielelellään kun viiään poika sinne, niin aikasin päivällä, että kerkeevät kuulemma ulkoilemaan...
 
Vaihtelee. Yleensä itse haetaan riippuen olotilasta. Äitini tosin ottaa yhden lapsen kerrallaan ja yleensä haluaa pitää niin pitkään kuin mahdollista. Jos tarvitaan hoitoapua esim elokuviin menon takia, niin sitten hän tulee meille hoitamaan lapsia. Kun sinne yksiöön ei paljon lapsia kerralla mahdu. Sisko ottaa sitten jo omien lapsien seuraksi mielellään. Välillä kun ollaan sovittu hoitoonviennistä, niin tulee jo päivällä soittoa milloin tullaan, kun lapset siellä jo kyselevät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
No oltais aamupäivällä hakemassa, mutta saadaan mennä vasta kun ilmoittavat että ovat päiväunilta heränneet. :D

Meillä tyttö ei halua anoppilaan yökylään, joten on mun vanhemmilla, ja siellä viihtyis vaikka koko viikonlopun (ja vanhemmat pitäis jos annettais. :D)

vitsit kuin ihanaa. musta tuntuu vähän kurjalta kun melkein tyrkätään äkkiä pois kun ei jakseta enään. ja meillä vielä suht rauhalliset lapset.

Onhan se joo, vaikka itellä ikävä sit jo kovana kalvaa... :whistle: :) Ja meidänkin on kuulemma rauhallinen, tosin meillä on sit aina eri tyttö kotona... :laugh: :saint:
 

Yhteistyössä