kun lapsi ollut yökylässä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Samppaliina:
Meillä poika on aina mummilla, jos tarvii hoitopaikkaa. Yleensä vasta päikkäreitten ja ulkoilun jälkeen voidaan hakee, siinä klo15-16. Ja mielelellään kun viiään poika sinne, niin aikasin päivällä, että kerkeevät kuulemma ulkoilemaan...

näin meilläkin =)
 
Voi kun olisikin joku paikka tässä lähellä, missä lapset voisivat olla yökylässä... Meillä ei ole sukulaisia tai sellaisia ystäviä. joiden luokse lapset voisivat mennä yökylään.

Maksullisia lapsenvahteja käytetään, jos meillä on iltamenoja ja itse saadaan aamulla hoitaa lapsemme, vaikka kuinka nukuttaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi kun olisikin joku paikka tässä lähellä, missä lapset voisivat olla yökylässä... Meillä ei ole sukulaisia tai sellaisia ystäviä. joiden luokse lapset voisivat mennä yökylään.

Maksullisia lapsenvahteja käytetään, jos meillä on iltamenoja ja itse saadaan aamulla hoitaa lapsemme, vaikka kuinka nukuttaisi.

:/ :hug:
 

Yhteistyössä