K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karoliina:vienkö jotain tytölle pelkästään vai myöskin jotain tuoreille vanhemmille?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meilläpäin viedään "rotinoita", mikä tarkoittaa yleensä sitä että siin äon lapselle jotain vaatetta ja ehdottomasti myös jotain rotinarinkeliä kahvipöytään (ihan mitä vaan kahvipöydän anninta ettei tuoreen äidin tarvitse itse leipoa).
Alkuperäinen kirjoittaja chupachups:kortin ja vauvalle sukat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:Alkuperäinen kirjoittaja chupachups:kortin ja vauvalle sukat![]()
Aaarghh!!! Näitä pikkusukkia tuli joka toiselta vieraalta ja postitetuista onnittelukorteista vielä lisää. Oikeesti niitä ei tarvi kun muutaman parin :O
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Jotakin kahvipöytään, kukkia äidille ja vauvanvaatteita vauvalle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Jotakin kahvipöytään, kukkia äidille ja vauvanvaatteita vauvalle.
Ennenkuin viette iänikuisia vaatteita vauvalle, niin miettikää saattaisiko vauvan suvussa mahdollisesti olla vähän isompia serkkuja tms. joiden jäljiltä saattaa olla säkkikaupalla kierrätettyä vaatetta. Itsellä oli juuri näin, joten lähinnä harmitti toisten puolesta, kun olivat tuhlanneet rahaa vaatteisiin joille meillä ei ollut mitään tarvetta.
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:Itse kaipasin esikoisen vauva-aikana jotakin pientä muistamista itselleni (jotenkin oli semmonen fiilis että edes mies tai omat vanhempani olisivat voineet ilahduttaa/piristää vaikka suklaalevyllä).
Mutta siis meille tuotiin ja itse ollaan viety joko vaippoja tai boby vauvalle ja pullaa/muuta kahvipöytään.