Kun metsästätä uusia fb-kamuja niin mikä on sun intressi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hah

Vieras
Mun "ex.kaverit" on lähestynyt, kaivanut osoitteen joltain ja sitten kyselevät mitä kuuluu rakas vanha kamu? Kysyvät ehkä vähän miksi ei fb? ja kenen kanssa edelleen olen tekemisissä?

Olen kohtelias ja kerron jotain itsestäni, akateeminen loppututukinto, avioliitto ja 2 lasta. Se tuntuu olevan kai liikaa tms. koska eipä tule postia takaksin,,,

Oikeasti miettikäähän miksi ihmiisä vaivaatte? en ole fb:ssä ihan tarjoituksella! En halua mitään pilipali "frendejä" kärkkymään, että oho olet elossa jne..
Miksi pummaatte ihmisiltä yhteystietoja? Ja kyselette kuulumisia kuinka teitä oikeasti muka kiinnostaisi? Eikä 100 kaveria riitä :?

Minä suosittelen äidinkielen kertauskurssia. Ota selvää myös facebookista, sillä siellä ei osoitteilla tee mitään, pelkkä nimi riittää. Joskus kuvastakin on hyötyä. Monien entisten tai nykyisten tuttujen kavereita katsomalla löytyy omiakin kavereita.

miksi mun pitäisi ottaa selvää jostain fb:stä? Eikä ne tyypit riitä teille siellä ketä siellä on? Miksi pitää nolona pummata muidenkin tietoja ja s. posteja? Joku skaba olevinaan, että kuka kerää eniten frendejä ja kun kertoo ettei fb kiinnosta eikä musta tule sulle kamua "siellä" niin ei enää kiinnosta. NOLOA. Ja ikää 30+

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miksi mun pitäisi ottaa selvää jostain fb:stä? Eikä ne tyypit riitä teille siellä ketä siellä on? Miksi pitää nolona pummata muidenkin tietoja ja s. posteja? Joku skaba olevinaan, että kuka kerää eniten frendejä ja kun kertoo ettei fb kiinnosta eikä musta tule sulle kamua "siellä" niin ei enää kiinnosta. NOLOA. Ja ikää 30+

Taina, Taina, sähän täytit 50 viime syksynä!

siis minä en ole fb:ssä kaveri on. Hänen kauttaan mua on kyselty ja olen n. 5 ihmisille abaut antanut osoitteeni tai siis kamulle luvan antaa se eteenpäin.
Fb on fb jos siellä haluaa olla niin on, antakaa muut olla rauhassa jos oikeasti ette ole kiiinostuneita kuin numeroista kaverilistassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Just joo...:
Suosittelen sen akateemisen lopputukinnon lisäksi vihanhallintakurssia sulle. Sivuaineiksi sopisivat stop ihmisvihalle + eroon katkeruudesta.

yes, taa oli hyvin sanottu. Ihme aloitus kieltamatta. Aika monella on ap nykyaan akateeminen loppututkinto ja liuta kakaroita. No big deal.

Mikäs niin vihastuttaa jos joku on kiinnostunut elämästäsi? Sehän on positiivista vain! Nyt nutturaa löysemmälle.. Ja siksi he haluavat sinut naamakirjaan, että voisivat jakaa kanssasi valokuvia.. kirjoitella ja jakaa vanhoja muistoja. Niin, siis muistaakseni mainitsit että he ovat entisiä ystäviäsi. Miksi sitten noin vihamielinen kirjoitus?

Yhteistyössä