Kun mies ei halua toista lasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta miehetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta miehetön

Vieras
Mitä tekisit/olisit tehnyt jos miehesi toteaisi ensimmäisen lapsen jälkeen ettei halua enää lisää lapsia? Minun mieheni sanoi näin ja olen alkanut miettiä suhteen jatkoa. Eräs tuttavani jätti aikoinaan miehensä, kun se ei halunnut lasta lainkaan. Meillä on kuitenkin yksi ja jos jättäisin mieheni tämän hänen päätöksensä vuoksi en ehkä kuitenkaan saisi enää lapsia, koska biologinen kello alkaa lähennellä loppuaan eikä niitä miehiä oteta kuin kaupan hyllyltä. Kun olen alkanut miettiä näitä niin samalla mietin rakastanko miestäni (emme ole naimisissa) tarpeeksi, jos ajattelen eroa sen vuoksi ettei mieheni halua toista lasta(tai enempää lapsia).

Meillä mies sanoi aikoinaan ettei halua lapsia ennen kuin on täyttänyt 35 vee. No esikoinen syntyi kun hän oli 26. Esikko ei ollut helpoimpia vauvoja ja molemmat oltiin tosi väsyneitä ja parisuhdekaan ei kukoistanut. Mies ilmoitti, ettei halua enempää lapsia ettei meidän suhde sitä kestäisi. Nyt kuitenkin esikko 4 vee ja kakkonen 1 vee. Eli kun esikko oli n. 1,5 vee niin aloin kyselemään, että miten olisi kuitenkin toinen lapsi ja niin vaan mies olikin samaa mieltä ja halusi myös kaverin esikolle.

meillä mies sano kanssa että 1 riittää mutta kun esikoinen oli 6V miehelle tuli vauvakuume(mulla oli vauvakuume kanssa päällä mutta en myöntänyt sitä miehelle) ja niin kuopus sai alkunsa 1 keskenmenon jälkeen ja nyt mies sanoo että 2 riittää mutta myös sanoi sen että ei se kolmas mahottomuus ole :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: .