Kun mies ei kestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolo ongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolo ongelma

Vieras
Mistä suunnasta pitäisi lähteä hakemaan apua, kun mies tulee aina liian nopeasti? Älkääkä naurako siellä, tämä on ihan aito ongelma ja haittaa meidän seksielämää kovasti.

Eli siis mies tulee monesti jo esileikin aikana, joskus riittää, kun vähän kädellä hyväilee "sieltä", niin tulee. Tykkäisin antaa "suuhoitoakin" miehelleni, mutta kun hän tulee melkein heti, kun otan sen suuhuni (enkä edes tykkää siitä sperman mausta). Jos taas aletaan varsinaiseen hommaan ilman mitään (miehen) lämmittelyjä, niin mies tulee ehkä noin 10 sekunnissa.

Tähän mennessä olemme kokeilleet:

Otan ensin suihin ja mies tulee. Sitten odotellaan hetki ja otetaan "toinen kierros". Ei auta juurikaan, mies tulee edelleen noin puolessa minuutissa. Kolmatta kierrosta ei enää pysty.

Alkoholi kuulemma parantaa kestävyyttä. Ei minun miehelläni. Paitsi liika alkoholi vie seisokin kokonaan.

Olen myös pyytänyt häntä ajattelemaan aktin aikana jotain todella ikävää, mutta ei auta.

Mitä kokeillaan seuraavaksi? Onko tällaiseen jotain lääkkeitä? Taustaksi sen verran, että mies on 26 (itse olen 22). Yhdessä ollaan olut nyt pari vuotta ja tämä ongelma on vaivannut alusta asti. Ja on kuulemma vaivannut myös hänen entisessä suhteessaan.

Välillä mies kertoo, että asia vaivaa häntäkin, välillä taas suuttuu tai loukkaantuu, jos edes yritän ehdottaa, että asialle tehtäisiin jotain. Auttakaa pliis! Mies kyllä tavallisesti (ei ihan aina) hoitaa minutkin muilla tavoilla, mutta ihan jos suoraan sanon, niin kaipaan todella sellaisia kunnon panoja, joita entiset lyhytaikaisemmat mieheni ovat tarjonneet.

mitäs jos sinä hoitaisit oman nautintosi ennen yhdyntää? jos meillä taukoa ja tiedän että mies tulee nopeasti niin en sitten koske hänen värkkeihinsä ennen yhdyntää, että saan vähän enemmän aikaa itselleni.

mutta entäs penisrenkaat? joillan kortsu auttaa pidentämään aktia..toimiiko se, että mies yrittää rauhoittaa itsensä esim ajattemalla jotain muuta vaikka "asuntolainaa" "työasioita" tms. jotkut ovat kokeilleet treenaamalla siten, että esim esileikki lopetetaan kun miehestä alkaa tuntumaan, että ollaan liian lähellä. tuo ei välttämättä toimi teillä...

seksuaaliterapeutilla saattaisi olla vastaus..mutta tsemppiä kovasti teille.

[QUOTE="tiltu";26372830]mitäs jos sinä hoitaisit oman nautintosi ennen yhdyntää? jos meillä taukoa ja tiedän että mies tulee nopeasti niin en sitten koske hänen värkkeihinsä ennen yhdyntää, että saan vähän enemmän aikaa itselleni.

mutta entäs penisrenkaat? joillan kortsu auttaa pidentämään aktia..toimiiko se, että mies yrittää rauhoittaa itsensä esim ajattemalla jotain muuta vaikka "asuntolainaa" "työasioita" tms. jotkut ovat kokeilleet treenaamalla siten, että esim esileikki lopetetaan kun miehestä alkaa tuntumaan, että ollaan liian lähellä. tuo ei välttämättä toimi teillä...

seksuaaliterapeutilla saattaisi olla vastaus..mutta tsemppiä kovasti teille.[/QUOTE]

Joskus tehdäänkin niin, että joko mies hoitaa tai minä hoidan itseni ensin, mutta ei se minun mielestäni ratkaise tätä ongelmaa. Edelleen kaipaisin sitä, että mies "rynkyttäisi" oikein kunnolla, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan...

Unohtui mainita, että tuota penisrengastakin on kokeiltu. Se oli sellainen, jota pystyi kiristämään. Ei auttanut sekään. Tai sitten ei vaan uskallettu kiristää tarpeeksi. Vaikka en kyllä usko, kyllä me se aika tiukkaan laitettiin.

Ja se asuntolainen tms. ajattelu ei auta myöskään. Kerroinkin jo, että se on kokeiltu. Ehkä joku seksuaaliterapeutti tosiaan osaisi auttaa. Pitäisi vaan saada tuo mieskin lähtemään sinne, ei varmaan paljon auta, että minä kävisin siellä yksin.

meillä hiukan vastaava tilanne. tosin mies ei rupea uusintaan ollenkaan ja seksiä ei ole kuin kerran viikossa. itse haluaisin kyllä useammin. viimeksi eilen illalla mies väsyneenä sanoi ettei jaksa kun suukottelin muuten vain, pelkäsi kuulemma että yritän saada..

Meillä on oikeastaan ihan päinvastainen ongelma. Mies ei siis tahdo tulla millään, tai ainakin siihen menee niin tajuttoman kauan, että paikat puutuvat yms. Ja ukko kärttää tämän takia sitten esim. anaaliseksiä jatkuvasti, koska sillä tavalla tulee helpommin... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Toisin päin;26373027:
Meillä on oikeastaan ihan päinvastainen ongelma. Mies ei siis tahdo tulla millään, tai ainakin siihen menee niin tajuttoman kauan, että paikat puutuvat yms.

Oih, olisikin noin... edes joskus... Onhan tuokin varmaan pitemmän päälle aika rasittavaa, mutta just tällä hetkellä tämä meidän tilanteemme kiusaa niin paljon, että voisin melkein vaikka maksaa jotain kunnollisesta panosta... :D Olisi oikeasti mukava, jos edes joskus olisi jälkeenpäin se sellainen tunne alapäässä, että on tullut kunnolla pannuksi...

1. Psyko- ja käyttäytymisterapeuttiset menetelmät. Psykoterapian tarkoituksena on vähentää suorituspainetta, vahvistaa itseluottamusta ja parantaa parisuhdetta. Käyttäytymisterapeuttisista menetelmistä eniten käytetty on start-stop- menetelmä, jossa stimuloidaan siitintä lähelle orgasmia lopettaen juuri ennen laukeamista. Tavoitteena on pidentää vähitellen stimulaatioaikaa.

2. Fysikaalinen hoito. Fysikaalisessa hoidossa harjoitellaan lantion lihaksia sekä isometrisellä että isotoonisella tekniikalla (start and stop-terapia). Näiden lihasten supistuksen kontrollointi on tärkeä tekijä ejakulaation hallinnassa. Peräaukon elekrostimulaatiolla pyritään hallitsemaan ja harjoittelemaan myös näitä lihaksia. Potilas harjoittelee ja supistelee lihaksia kuvitellen ikään kuin estävän ejakulaation purkautumista.

3. Paikallispuudutteet. Puudute (lidokaiinia ja prilokaiinia) levitetään terskan päälle voiteena, geelinä tai sumutteena noin puoli tuntia ennen aiottua yhdyntää. Voide poistetaan noin 10 minuuttia ennen yhdyntää, jotta puudute ei leviä partnerin sukuelimiin. Puudute voi aiheuttaa nipistelyä, tunnottomuutta ja ihoärsytystä.

4. Dapoksetiini. Dapoksetiini on nopea- ja lyhytvaikutteinen SSRI. Lääke on saanut vuonna 2009 myyntiluvan Suomessa. Se on ensimmäinen lääke, jonka käyttötarkoitus on nimenomaan ennenaikaisen siemensyöksyn hoito.

Plasman maksimikonsentraatio saavutetaan noin 60 minuutissa, puoliintumisaika on noin 90 minuuttia ja 24 tunnin kuluttua plasmapitoisuus on alle 4 % huippupitoisuudesta. Lääke otetaan tarvittaessa 1-3 tuntia ennen aiottua yhdyntää. Lääkkeellä tehdyissä tutkimuksissa ejakulaatiolatenssi piteni 3-4- kertaiseksi. Lääke voi aiheuttaa lieviä sivuvaikutuksia (pahoinvointi, vatsaoireita ja päänsärkyä).

5. SSRI- masennuslääkkeet (selektiiviset serotoniinin takaisinoton estäjät, mm. paroksetiini, fluoksetiini, sertraliini). Lääkkeitä voidaan käyttää joko jatkuvana hoitona päivittäin tai vain tarvittaessa otettuna noin 4 - 6 tuntia ennen suunniteltua yhdyntää. Ennenaikaista siemensyöksyä ei ole hyväksytty viralliseksi indikaatioksi SSRI-masennuslääkkeille.

6. Trisykliset masennuslääkkeet (mm. klomipramiini). Trisykliset masennuslääkkeet hidastavat siemensyöksyn tuloa. Lääkkeiden avikutus alkaa hitaasti usein vasta parin viikon kuluttua. Lääkkeillä on melko paljon haittavaikutuksia.

7. Erektiohäiriöön käytetyt lääkkeet. (PDE5-estäjät, mm. sildenafiili, tadalafiili, vardenafiili). Nämä lääkkeet toimivat silloin, jos potilaalla on ennenaikaisen siemensyöksyn lisäksi erektiohäiriö. Lääkkeet eivät auta pelkkään ejakulaatiohäiriöön.

8. Tramadoli. Tramadoli on voimakas kipulääke, jonka on todettu viivästyttävän ejakulaation tuloa. Lääkkeen käyttöön liittyy merkittäviä muita haittavaikutuksia, kuten väsymystä ja suun kuivumista.

9. Kirurginen hoito. Esinahan pois eli ympärileikkaus ja pinnallisten terskan tuntohermojen katkaisu muuttavat terskan tuntoherkkyyttä, minkä vuoksi leikkaus voi vaikuttaa edullisesti yliherkissä tilanteissa.

Eli nyt vaan rohkeasti urologille etsimään teidän tapaukseen sopiva hoito ja eikun nauttimaan niistä kaipaamistasi kunnon panoista :D

Ei tollasta voi ollakaan! Kai se nyt edes muutaman minsan kestää? En oo koskaan kuullutkaan että joltain tulee sekunneissa. Mä en ainakaan jaksaisi tuollaista miestä yhtää. Mä tarvitsen aikaa tullakseni ja joskus voi mennä puolikin tuntia että mä tulen. Tuollainen mies lentäisi mun sängystä kuin leppä keihäs parin reisille ruiskimisen jälkeen.

Meillä on hieman vastaava tilanne niin pakko kommentoida, tosin sillä erotuksella että asiasta ei ole muodustunut ongelmaa meille.

Meillä mies myös tulee nopeasti, teemmekin niin että hän hyväilee alkuun enimmäkseen minua ja yleensä onnistumme tulemaan sitten samaan aikaan. ;)

Mitä enemmän seksiä on se parantaa suorituskykyä.
Teillä ilmeisesti tämäkään ei ole tuottanut tulosta että mies esim runkkaisi itse ennen aktia?

Mikäli mies tulee kuitenkin liian aikaisin, otamme hetken päästä aktin uudestaan tai hän hyväilee myös minut loppuun käsin/suulla milloin mitäkin. Eli ei kuitenkaan koskaan niin että hän vain tulisi ja se olisi siinä!
Lisäksi miehen treenaaminen on tuntunut parantavan suorituskykyä.

Tai vielä parempi, ota ensin poskeen niin että lasti lentää ja sitten vasta siirrytte yhdyntään ja lennättäkää uusi lasti. Aah.

Mikäli kyseessä on vain kerran laukeava tykki joka vaatii pitkän latausajan, niin ongelma vaatii tarkempaa tutkimista.

Meillä ihan samaa ongelmaa, vaikkakin ikää meillä molemilla jo lähemmäs 40..

Kaikki aloittajan mainitsemat keinot kokeiltu, myös lantionpohjan lihasten treenaus yms. Seuraavana varmaan kyselemään lääkäriltä lääkkeitä ongelmaan. Miehelle asia ei ole niin suuri ongelma, ei ole koskaan "kunnon" seksiä harrastanut vaivan vuoksi, joten ei varmaan tiedä, mitä menettää.. :(

Yhteistyössä