Mies: "meistä ei tule mitään suurperhettä, suhde ei kestä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onko esikoinen miten pieni .kyllä se helppottaa mutta tiedätkö mäkin halusin ennen 4 lasta nyt olen ikionnellinen 2 ihanasta upeista lapsistani ja ei en aio tehdä tai saada lisää näin on hyvä ja kyllä ajattelen mös lasten kannalta asiaa.tsempiä ja muistathan että parempi että mies joskus auttaa kun olisit täysin yksin vaikkei se aina tuntuis siltä

Käytkö duunissa? Meinaan sitten ymmärrän että tarvitset lepoa. Jos olet lapsen kanssa kotona niin miksi et lepää silloin kun lapsi nukkuu päikkäreitä yms?
Jos et pärjää yhden lapsen kanssa raskaana ollessa et tule pärjäämään kahdenkaan kanssa.

Mä olen aina halunnut ison perheen, 3-5 lasta. Mies taas puhunut kahdesta. Kaksi niitä nyt onkin, ja toisen synnytyksen jälkeen lääkäri totesi että ei suosittele enempää raskauksia muille (en ala nyt syitä kertomaan). Joten meillä asia ratkesi itsestään. Ja nyt kun olen ehtinyt ajatukseen sopeutua niin ei mua asia edes enää harmita, tässä pienessä perheessä on etunsa ja onhan meillä kaksi ihanaa lasta.

Pointtina oli että turha murehtia etukäteen, ajatukset ja tilanteet voi muuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Käytkö duunissa? Meinaan sitten ymmärrän että tarvitset lepoa. Jos olet lapsen kanssa kotona niin miksi et lepää silloin kun lapsi nukkuu päikkäreitä yms?
Jos et pärjää yhden lapsen kanssa raskaana ollessa et tule pärjäämään kahdenkaan kanssa.

Tais ap sanoa että esikoinen ei enää nuku päikkyjä. Ja mun pitää sanoa, että siistissä sisätyössä itse jaksoin paljon paremmin raskaanaollessani kuin uhmiksen kanssa kotona ;) 2 lapsen kanssa sen sijaan on oikeastaan helpompaa kuin yhden, ei ole vapaa-ajan ongelmia...

En minäkään käsitä miksi haluaisit lisää lapsia kun kuulostaa että teidän elämä on riittävän hankalaa jo nyt. Ei se sillä ainakaan helpota että teette lisää lapsia hoidettavaksi ja ruokittavaksi.

Miksi et tyydy siihen mitä sulla jo on?

Yhteistyössä