Kun mies ei pysty seksiin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -vaimo78-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
on mun mies sanonut et on pahoillaan kun ei voi antaa mulle... ja näen et sitä vaivaa asia!! kyllä se silleen tajuu miltä must tuntuu.. (ehkä)
nyt kun joku kysy selkäsairauksista tuli PAM yhtäkkii mieleen kolme vuotta sitten murtuneet selkänikamat.. onnettomuudessa!!!! SIITÄHÄN se voi johtua??!!
onko sitten tehtävissä mitään??
ja tupakoi kyllä kun joku sitä kysyi ja luen sen yhdeksi osatekijäksi!!
ja jollekkin vastaukseksi että kyllä joo seksiä on monenlaista, mutta minä saan täydelliden tyydytyksen vain kun se itse PEEENIIISSS työntyy minuun..
MIES 45 ISO KIITOS! sun vastaukset on fiksuja ja saa ajattelemaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo78:
on mun mies sanonut et on pahoillaan kun ei voi antaa mulle... ja näen et sitä vaivaa asia!! kyllä se silleen tajuu miltä must tuntuu.. (ehkä)
nyt kun joku kysy selkäsairauksista tuli PAM yhtäkkii mieleen kolme vuotta sitten murtuneet selkänikamat.. onnettomuudessa!!!! SIITÄHÄN se voi johtua??!!
onko sitten tehtävissä mitään??
ja tupakoi kyllä kun joku sitä kysyi ja luen sen yhdeksi osatekijäksi!!
ja jollekkin vastaukseksi että kyllä joo seksiä on monenlaista, mutta minä saan täydelliden tyydytyksen vain kun se itse PEEENIIISSS työntyy minuun..
MIES 45 ISO KIITOS! sun vastaukset on fiksuja ja saa ajattelemaan!!

vaimo78...Ihan varmasti miehelläsi on paha oltava kun tietää ettei pysty tyydyttämään sinua ja sinun tarpeet, ja varmasti se hänet vaivaa! Mutta jos se hänet vaivaa noin paljon niin kyllä silloin jonkinlaiset kellot pitäisi soida että hei sehän on minun vaimon haluistakin kysymys ja silloin on tehtävä asialla jotain. Siinä on varmasti monet syyt ja toikin vois olla aika todennäköistä että se noista johtuu. Murtunut selkänikama liittyy siihen ettei "kaveri" toimi kunnolla. Toinen vaikuttava seikka on tupakanpoltto, sekin heikentää verenkiertoa ja "kaveri" ei toimii. Itse poltan tupakkaa ja en ole ollenkaan huomannut sellaisia ongelmia. Eli mitä aiot nyt tehdä asialle? Eikös olisi paikallaan selvittää noita tärkeitä asioita lääkärin kanssa?
Siinä olisi hyvä aloittaa.

Senkin voin uskoa että odotat kuin kuu taivaalta että saisit oikein kova kullia, tuntea kuinka se täyttää pillusi, lypsää sitä ja tuntea kuinka se sykkii kovana... Minäkin odotan sitä kosteaa pillua vaimoltani, mutta kyllä se on ahdistavaa kun ei mitään tapahdu.. Jotenkin ollaan samassa veneessä siinä suhteessa, molmmat odottavat.. ;) Oli todella antoisaa vaihtaa ajatuksia sinun kanssa ja toivottavasti sait ainakin jotain mietittävää, eli mitä aiot tehdä tästä eteenpäin. Tsemppiä!

Jos mies sanoo vian olevan korvien välissä, niin siellä se on. Ja silloin kaikenlainen yhdessä tapahtuva ongelmanratkaisu on turhaa. Jos mies pelkää lopahtavansa kesken seksin, niin hän lopahtaa. Ja jos mies tietää vaimon asenteen lopahtamiseen, niin hän lopahtaa. Ainoa kotikonsti on suhtautua asiaan huumorilla.

En tiedä mitä teen??
odottelen.. en minä sinne lääkäriin voi mennä jos ei mies kerran halua...
olen ehkä kylmän viilee enkä tee mitään.. katotaan alkaaks kiinnostaa...

Huomenta vaimo78! Voin kyllä sinua ymmärtää että et todellakaan tiedä mitä siihen ongelmaan pitäisi tehdä. Olet jotenkin puun ja kuoreen välissä. Eikös? Et voi pakottaa miehesi menemään lääkäriin jos hän nyt vaan ei mene. Jos taas odottelet että jotain tapahtuu eikä miehesi menee lääkäriin niin mitä on lopputulos? Juu, se on että sinua panettaa jatkuvasti enemmän ja enemmän kun et saa kullia. Voihan tietysti olla kylmän viilee ja et tee yhtään mitään, hoitdat omaat tarpeet oman käden kautta niin ainakin saat jonkilainen tyydytys.... Miten pitkään miehesi voi olla ilman seksiä, kunnes hän alkaa anelemaan sitä sinulta, tai ehdottelee suuseksiä sinulta?

huomenta vaan mies45.. niin se kuika kaan siihen menee on arvoitus ja uinka kauan mä kestän ... mut sen näkeee.. nyt olis pari tuntii aikaa enne töitä.. taidan mennä lenkille.. palaillaan mies 45.

Kyllä sinulla on miettimistä, ei ole helppos sinulla. Totta sekin on että se on arvoitus miten kauan se kestää, ja nimenomaan miten kauan sinä kestät tota tilanetta!!
Aika näyttää. Mutta vietä mukavaa päivänjatkoa ja palaillaan vaimo78.

AP sanoo, että heillä on aina avoimesti puhuttu seksistä. Minusta kuitenkaan asiasta ei ole päästy mihinkään johtopäätökseen asiassa, vaan keskustelut ehkäpä pysyvät paikoillaan samoissa jutuissa eikä keskusteluista ole enää hyötyä.

Olen lähes varma, että AP:n mies harrastaa masturbointia niin paljon, että seksiä ei enää riitä naiselle. Masturbointi on helppoa, kun siinä ei tarvitse tyydyttää ketään ulkopuolista. Varsinkin, jos masturbointi on jokapäiväistä tumputusta suihkussa tai netin ääressä, niin on ihan selvää, että seisokkia on mahdotonta säilyttää, kun pillu ei ole niin tiukka kuin oma nyrkki.

Otapa asia uudelleen puheeksi ja kysy mieheltä, kuinka usein hän masturboi? Minusta sinä voit kertoa suoraan, että olet ollut ymmärtäväinen ja olet odottanut, että tilanne seksin osalta parantuisi, mutta tilanne on vain pahentunut. Kerro, että koska mies ei ole valmis parisuhdeterapiaan eikä muutenkaan valmis miettimään sitä, mitä nainen haluaa, niin harkitset vakavasti sitä, voiko parisuhteenne jatkua.

Voi olla, että jos sinä haluat kovasti ja mies kokee, ettei pysty kuitenkaan tyydyttämään sinua, niin mies saattaa tiedostamattaan "rankaista" sinua siten, että hän huolehtii omasta tyydytyksestään omin käsin ja jättää sinut tyydyttämättömänä ulos hänen seksielämästään.

jooo näin voi olla että mies vetää hanskaan ja sitähän olen koko ajan epäillyt.. on se siitä pari kertaa jäänyt kiinnikkin! silloin olen suuttunut ja asiasta on puhuttu.. mies väittää ettei tee sitä usein.. no mikä on usein sitä en tidä!!
Ja olen sanonut sille t harkitsen suhteen lopettamista tai vieraisiin menemistä.. siihen saaan vastukseksi " sä taas alotat ton ja toi on kiristystä... jos et saa munaa niin suhde loppuu" ja siinä se... hirvee riita päällä ja ei ainankaan seksii!!
Oon oikeesti yrittäny kaikki!! ainakin luulen niin!!
olen tilanteessa et on seinä vastassa...
Joko vaan tyydyn seksitttömän avioliittoon tai sitten eroan! tosin en kuitenkaan pidä täät syynä eroon eli en kyllä eroa halua! muuten on hyvä mies ja hyvä isä!!
En tiedä... aika toivotonta!! toivoisko joukulahjaksi munaa!!?? :D

En minäkään painostuksen, uhkailun ja kiristyksen jälkeen seksiä halua. Mie skaipaa hellyyttä, huomiota, kehuja jotta hän on valmis siihen. Sitä paitsi hanskaan vetäminen on henk. koht. asia, eikä kuulu puolisolle, siitkin nostat mellakan ihan turhan takia. Ei se ainakaan miehen haluja lisää, se on varma.

Luulempa, että miehesi olisi hyvinkin pystyvä seurassa jossa tuntee olevansa arvostettu kaikkine puolineen.

.. toki hanskaan veto on henk.kohta asia ja toki jokainen saa sitä tehdä, mutta mun mielestä silloin kun se on pois yhteisestä seksielämästä jossa kuitenkin toinenkin osapuoli sitä seksiä kaipaa niin silloin se on väärin! koska meidän tapauksessa mies menee ja vetää hanskaan vaikka tietää et vaimo kaipaa seksiä..
toki ymmärrän että se on helpompaa, mutta ei kovin ajattelevaista toista kohtaan.
ja mua ei ole vaikea tyydyttää saan melkei missä asennossa vaan ja tosi nopeesti ja vaikka kuinka monta jos homma jatkuu pidempäänkin..
Ja siitäkään ei ole kiinni etten hallyyttä antais?! sitä hellyyttä meidän suhteessa on.. mies halailee aina kun ohi menee tai viereen istuu.. pussaillaan paljon ja katsellaan telkkaa sylikkäin.. seksi vaan on se mikä ei suju!

Ei se ole sinun antamaasi hellyttä että mies halaa ohimennessään. Kukas miestä halaa, kertoo rakastavansa ja hyväksyy hänen sellaisenaan. Ja mieshän antaa sinulle mm. suuseksiä, jos otat vain vastaan, mutta kun ilmeisesti haluat määrätä miehen vartalon osat joita hän saa käyttäää itsekseen ja jotka ovat sinun käytössäsi. On se kumma ettei suu ja dildo kelpaa hellyydenohella. Munakin pitäisi antaa sun omistuksesi tai muutoin menet vieraisiin.

Taidatkin vain hakea täältä tukea sille että voisit mennä sinne mvieraisiin ja syyttää asiasta miestäsi.

mun mielestä sun kalle tappinen ei pitäis arvostella mua kuinka paljon mä anna miehelleni hellyyttä, koska sä et sitä oikeasti tiedä!!
mä voin oikeasti sanoa että rakastan omaa miestäni!! ja se taatusti tietää sen.. mä sen sille taatusti päivittäin osoitan...!!
tukea en vieraisiin menemiselle hae.. se on ihan viimeinen keino tai ei sitä oikein keinona voi edes pitää vaan jos vieraisiin menee on jo eropäätöksen tehnyt ...
ja minä yritän hyväksyä miehen sellaisena kun hän on! sen takia en nytkään enää jauha hänelle täst kyseisietää asiasta!! vaan haluan purkaa tunteitani täällä!
en halua aiheutaa hänelle enää tarpeetonta tuskaa ongelmastaan! tai yhteinenhän se on.. mutta jos hän ei suostu ottamaan mitään apuja vatsaan vaikk asiasta on puhuttu niin onhan silloin paras antaa asian olla?! vai onko?!
Julma en hälle ikinä ole.. voisin itse sanoa että olen hyvä ja hellä ja rakastava vaimo!! ja jos hän lukisi tämän ketjun.. hän sanois et tietää kaikki nämä mun ajatukset ja on samaa mieltä siitä millainen olen hänelle!
Mies on myös minun paras ystävä ja ei ole asiaa mitä en voisi hänelle kertoa.. sen voit uskoa!
vaikka mitä mä sitä sulle "kalle" selitän .. taidat itse olla samassa tilanteessa kun mieheni...??!!

Näytäpä huviksesi tämä ketju miehellesi. Joskus mies voi olla niin omaan napaansa tuijottaja, ettei hän kykene ajattelemaan oman kumppaninsa tuntemuksia. Koska olet kestänyt seksittömyyttä jo näinkin kauan, niin hän varmaan kuvittelee sinun sitä jaksavan jatkossakin.

Kerroit, että vaihtoehdot ovat seksittömyyteen tyytyminen tai eroaminen. Voithan sanoa miehellesi, että on se kolmas vaihtoehto eli seksielämän kehittäminen. Onko hän kertonut, mitä hän itse haluaa seksiltä naisen kanssa? Eikö hän nauti heteroseksistä? Voiko kyse olla siitä, että hän ei pidä normaalista yhdynnästä? Jos hän ei pidä yhdynnästä, niin ehkä silloin eroaminen on parasta. Jos hän itse haluaa mielummin erota kuin hakea apua ongelmaan, niin silloinhan päätös on helppo: erotkaa.

Jos kuitenkin suhteessanne muut asiat ovat hyvin, niin en tosiaankaan ymmärrä, miksei voisi hakea apua ulkopuoliselta taholta. Hän ehkä pystyisi korjaamaan ongelmaanne loppuikänne ajaksi. Jos taas syynä miehellä on juuri se, että hän joko runkkaa liikaa tai ei pidä yhdynnästä, niin hän ei ehkä kehtaa myöntää sitä.

Kerroit aiemmin, että hän on syönyt potenssilääkkeitä. Niiden syönti viittaisi juuri siihen, että miehesi runkkaa liikaa eli ilman lääkkeitä puhtia riittää vain runkkaukseen, mutta lääkkeiden avulla sinullekin jää puhtia. Voi vain miettiä, että miksi hän haluaa ensisijassa seksiä kätensä kanssa ja sinun kanssasi vasta toissijaisesti...

olen miettinyt tätä samaa.. et miksi mielummin runkkaa?? (jos näin tekee)
olen kysynytkin monesti että onko minussa vika?? ainahans e vastaus on että ei.. ja mä en todella keksi enää mitään viisasta...
ulkopuolista auttajaa se ei suostu ottaman.. enkä todella erollakaan haluaisi "uhkailla"..
en tiiä..

En ole enää samanlaisessa tilanteessa kuin miehesi, mutta olen ollut sellaisessa tilanteessa. Naista vaihtamalla asia ratkesi kuin itsestään. Vasta jälkikäteen tajusin että sen painostuksen alla ei erkkikään pysty tai halua.

jooo näin voi olla että mies vetää hanskaan ja sitähän olen koko ajan epäillyt.. on se siitä pari kertaa jäänyt kiinnikkin! silloin olen suuttunut ja asiasta on puhuttu.. mies väittää ettei tee sitä usein.. no mikä on usein sitä en tidä!!
Ja olen sanonut sille t harkitsen suhteen lopettamista tai vieraisiin menemistä.. siihen saaan vastukseksi " sä taas alotat ton ja toi on kiristystä... jos et saa munaa niin suhde loppuu" ja siinä se... hirvee riita päällä ja ei ainankaan seksii!!
Oon oikeesti yrittäny kaikki!! ainakin luulen niin!!
olen tilanteessa et on seinä vastassa...
Joko vaan tyydyn seksitttömän avioliittoon tai sitten eroan! tosin en kuitenkaan pidä täät syynä eroon eli en kyllä eroa halua! muuten on hyvä mies ja hyvä isä!!
En tiedä... aika toivotonta!! toivoisko joukulahjaksi munaa!!?? :D

Tämä vaikuttaakin kovin rakastavasta ja ymärtäväiseltä vaimon asenteelta.

jos tää on avioliiton ainoa asia mikä hiertää ja mistä ollaan joskus tapeltu niin aika vähissä on vai??
ja tosta kyseisetä keskustelusta on jo aikaa.. mutta joo tolloin kun on aiheesta riita päällä en todella halua olla pätkääkään ymmärtäväinen, mutta en mä täsät jaksa vieraiden ihmisten kanssa kättävääntää...
Jos jollaikin on jotakin viisasta sanottavaa voi sanoa, mutta ton tappisen jutut alkaa risoo...

Tappisen jutut risoo sua, mutta muista että miestäsi saattaa risoa pitkään ne asiat mitä sinä hänelle suutuspäissäsi sanot. Ei ne asiat unohdu, kun riitä on ohi, vaan ne jäävät miehen mieleen.

jos tää on avioliiton ainoa asia mikä hiertää ja mistä ollaan joskus tapeltu niin aika vähissä on vai??
ja tosta kyseisetä keskustelusta on jo aikaa.. mutta joo tolloin kun on aiheesta riita päällä en todella halua olla pätkääkään ymmärtäväinen, mutta en mä täsät jaksa vieraiden ihmisten kanssa kättävääntää...
Jos jollaikin on jotakin viisasta sanottavaa voi sanoa, mutta ton tappisen jutut alkaa risoo...

Hei vaimo78 ! Eli sitä mitä olet epäilyt että miehesi runkkaa niin onkin totta. Siinä varmasti osasyy miksei haluaa. Sekin on totta kuten sanot että runkkaaminen on jokaisen omaa asia, mutta kun se on pois teidän yhteisestä seksielämästä niin silloin ei ole kivaa enää, ainakaan sinun kannalta. Oletko miettinyt sitten miksi hän runkkaa itsensä niin usein ettei ole enää haluja kun saisi pillua kunnolla? Sehän olisi aivan eri asia jos miehesi runkaa ja silti antaa sinulla kova kullia niin eihän se silloin enää häiritse sinua. Eikös miehesi ota sinut koskaan vakavasti ja oikein kuuntelee mitäs oikein sanot? Näköjään ei!

Niin, nyt jouluna olisi hyvä aikaa toivoa vaikka mitä, kuten kovaa kullia ;)) Jos toivot oikein kunnolla ehkä saat sitä. Toinen vaihtoehto on että haet sen kullin muualta, mutta luulen että et ole sellainen nainen. Jos haet niin sehän on sama kuin ero. Vai mitä?.

Varmasti vaikea tilanne sinulla kun rakastat miehesi ja hän taas ei voi sinulle antaa kullia joka niin kaipaat. Tietysti onhan minulla vaikeaa täällä antaa ohjeita, mutta voin vaihtaa ajatuksia sinun kanssa ja ehkäpä löydät jotain mistä voisit saada teidän seksielämää toimimaan. Yritä olla puhumatta koko asiasta hänen kanssa ja sitten kun miehesi vonkaa seksiä sinun kanssa niin tiedät että nyt saan vihdoinkin kullia! Minun mielestä tässä foorumissa on oiva paikkaa purkaa itsenä. Tietysti tulee kaikenlaisia kommentteja täällä, hyviä sekä huonoja.

Tää oli musta hyvin sanottu:
"Jos hän itse haluaa mielummin erota kuin hakea apua ongelmaan, niin silloinhan päätös on helppo: erotkaa. " Saisko tuo lause miehen käsittämään miten idioottimaista on todellakin olla menemättää lääkäriin... Tioän että uhkailu ja kiristys ja tappelu ei auta mut ei tämäkään auta jos asia ei etene tai muutu mihinkään?

Toinen mikä tuli mieleeni, että ehkä sun miehelläs ois jotain semmosia mieltymyksiä joista ei vaan kertakaikkiaan uskalla kertoa sulle... s/m...tai jotain.

Noh. Toivon kovasti että jotenki teidän tilanne parantuis :)
Tsemejä ja jaksamisia ja mukavia leikkihetkiä sitten yksin, for now ;)

Yhteistyössä