Kun mies ei tee asioille mitään... :`(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivoton??? :`(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivoton??? :`(

Vieras
Mies vetoo siihen että lasten "teko" ei ole nyt ajankohtainen koska hänellä ei ole vakituisempaa työtä.
Tekee satunnaisesti syksyllä ja keväällä töitä toisella puolella suomea.
Vuodessa noin 4kk töissä.
Palkka siellä on kyllä kova...Saattaa tienata 2vko:ssa sen mitä joku tienaa 2kk:ssa.

Mutta nytkin kun kysyin että onko hakenut sellaiseen koulutukseen/kautta työhön josta voisi olla hyötyäkin...
Vastaus oli mitä v*ttua se sulle kuuluu?

Lapsia kyllä haluaa sen tiedän kun olemme asioista keskustelleet.
Ja hän itse saattaa ehdottaa millon missäkin tilanteessa nimeä lapselle...
Ja punastelee kun kaverit kysyvät milloin meille tulee perheenlisäystä/ei nyt usein mutta joskus joku saattanut kysyä)

Muuten kyllä hyvä mies ja mitä mainioin isä lapsille.
Ja rakastetaan kyllä toisiamme
Tulee hyvin toimeen sisarusteni lasten kanssa,on kiinnostunut heidän asioistaan yms...

Ihmetyttää vaan missä motivaatio saada töitä

Juu mulle ei tarvis missään tilanteessa puhua noin.
Jos kerran vahingossa noin sanois niin tietäis ettei tarvii toista kertaa sellasta vahinkoa päästä.
Meillä puhutaan avoimesti tuon kaltaisista asioista mitkä koskee perheen hyvinvointia ja toimeentuloa.

Mietin vaan että onko tuo ukko jotenki masentunu ku ei löydy töitä vai voiko sitä noin passivoitua

kyllä minäki rumasti saatan sanoo niin ettei tuo tommonen haittaa :laugh:

No mua se ei haittaa.Vihassa sitä sanoo joskus pahasti ja anteeksi kyllä sitä pyysi ja niin pyydän minäkin.
Mä opiskelen ja valmistun kohta puolin.töitä on tiedossa

Onko täällä ketään jolla samanlainen tilanne?

No huh, en tasan ees harkittis tekeväni lapsia miehen kanssa, jolta tulee suusta tollatteita sammakoita!!
Jos mulle toi ukko sanois että mitä vittua se sulle kuuluu, niin ois kyllä aika tiukan avioliittoinventaarin paikka! Ja kohtalaisen kauan ja hartaasti sais lepytellä.....

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoton??? :`(:
Mies vetoo siihen että lasten "teko" ei ole nyt ajankohtainen koska hänellä ei ole vakituisempaa työtä.
Palkka siellä on kyllä kova...Saattaa tienata 2vko:ssa sen mitä joku tienaa 2kk:ssa.

Mutta nytkin kun kysyin että onko hakenut sellaiseen koulutukseen/kautta työhön josta voisi olla hyötyäkin...

Ja punastelee kun kaverit kysyvät milloin meille tulee perheenlisäystä/ei nyt usein mutta joskus joku saattanut kysyä)

onko asfaltti hommissa?

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoton??? :`(:

onko asfaltti hommissa?

Ei kun öljynjalostamolla

Yhteistyössä