?
---
Vieras
Asiasta olen sanonut monesti ja mies on minulle avautunutkin asiasta miten poika on aina enemmän minun perääni. On sanonut miten ylpeä on minusta kun teen kaiken lapsen kanssa mutta samalla pettynyt itseensä koska ei ole pojan kanssa tarpeeksi. On aikonut monesti tehdä asiaan muutoksen sanoilla mutta tekoja ei näy. Päivät töissä, illat koneella ja viikonloppu vierähtänyt taas että minä teen kaiken pojan kanssa. Mies katselee elokuvia ja nyt tunteja ollut koneella pelaamassa. En viitsisi asiasta enää mitään vihjaista, mutta surettaa pojankin puolesta kun kiskoo välillä isää hihasta että isä katso tätä ja tätä mihin mies vaan hymähtää joo joo näin katsoen vaan tietokoneen kuvaruutuun. Olen vaan pojan siitä hakenut leikkeihin mukaan enää sanomatta miehelle mitään. Huoh..
Lisäksi teen kaiken kotona itse. Mies varmaan pessyt pyykkiä yhden kokeellisen puolessa vuodessa mutta niitäkään ei ole narulle asti saanut. Hirvittää kun on puhunut asiasta että hommataan omakotitalo. No sen tietää että enemmän vaan vastuuta minulle siivouksissa tulisi ja mitä lie muuta.
Lisäksi teen kaiken kotona itse. Mies varmaan pessyt pyykkiä yhden kokeellisen puolessa vuodessa mutta niitäkään ei ole narulle asti saanut. Hirvittää kun on puhunut asiasta että hommataan omakotitalo. No sen tietää että enemmän vaan vastuuta minulle siivouksissa tulisi ja mitä lie muuta.