S
shelenda
Vieras
Olen mieheni yksi kolmesta vaimosta,asumme helsingissä ja mieheni on muslimi joten perheemme on muslimi käytäntöjen mukaan hyvin kurinalainen.Joskus mieheni kurittaa minua toisen vaimonsa tekemisistä..Rakastan miestäni en haluaisi menettää häntä ja avioliittomme on pyhä liitto.Käymme sännöllisesti moskeijassa.Hän on suuri puhuja joukossaan ja Hänellä on paljon kuulijoita.Vaikka olen synnyiltään suomalainen muslimi yhteisö on ottanut minut todella sydämmellisesti vastaan.Toivon miehelleni onnea ja ymmärrän että olen tehnyt virheitä.Joskus sukulaiseni yrittävät ottaa minuun yhteyttä mutta uskontoni kieltää sen,tällöin mieheni on hermostunut,ja kurittanut minua.
Toivoisin suomalaisille sisarilleni enemmän kykyä hyväksymään tosiseikat,joita maailmassamme tapahtuu ja uskomaan ja vaikka kärsimään sen puolesta että maailmasta tulisi parempi paikka.
Toivoisin suomalaisille sisarilleni enemmän kykyä hyväksymään tosiseikat,joita maailmassamme tapahtuu ja uskomaan ja vaikka kärsimään sen puolesta että maailmasta tulisi parempi paikka.