R
Roboottiäiti
Vieras
Se lähtee aamulla kukonlaulun aikaan töihin. Töiden jälkeen on asioita. Tulee kotiin. Juo päiväkahvit ja lukee samalla päivän lehden. Menee tonne pihalle omalle työmaalle hommiin. Soittaa mulle tänne sisälle, että olis kohta nälkä. Lopettaa hommat iltaysiltä. Ehtii nähdä vauvaa n. 15 min., ennen kun vauva menee nukkumaan. Syödään (joo liian myöhään mä tiiän), yleensä vielä sen ääliökaverit on täällä ollu auttamassa remppahommissa, niin kokkaan siis niillekin ja kuuntelen siinä niiden tyhmiä, naisia halventavia juttuja. Mies on ihan poikki ja menee suoraan nukkumaan. Joskus ennen nukkumaan menoa surffailee netissä jollain autosivuilla ja remppasivuilla. "Perehtyy seuraavan päivän hommiin" Viikonloppuisin on myös kotihommia ja kaikenmaailman kala- ja työreissuja, joten ei yleensä edes nähdä toisiamme vkl:na.
Milloin on aikaa parisuhteelle? Olen vain roboottiäiti, joka "suoriutuu" päivistä. Olisi kiva taas tuntea itsensä naiseksi. Ja halutuksi. Ja upeaksi. Tai että joku vaan huomaisi, että mulla on tukka eri tavalla kun yleensä tai kynnet lakattu. Hohhoijaa. Kauankohan tätä jaksaa?
Milloin on aikaa parisuhteelle? Olen vain roboottiäiti, joka "suoriutuu" päivistä. Olisi kiva taas tuntea itsensä naiseksi. Ja halutuksi. Ja upeaksi. Tai että joku vaan huomaisi, että mulla on tukka eri tavalla kun yleensä tai kynnet lakattu. Hohhoijaa. Kauankohan tätä jaksaa?