Kun mies on ns.liian rakastunut lapseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ongelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"ongelma"

Vieras
Rakastamme molemmat kovasti 3,5v lastamme. Minä vaan joskus haluaisin mennä kaksin jonnekkin. Esim. nyt maaliskuun puolivälissä olisi keikka jonne haluaisin mennä. Meillä ei ole turvaverkkoja eli emme saa lasta kenellekkään tutulle yökylään. Olen luvannut hommata jostain hoitajan esim. lehti-ilmoituksen kautta. Mies ei vaan uskalla jättää lasta kenellekkään vieraalle. Minä haluaisin joskus hoitaa parisuhdettakin.Miten saan miehen tajuamaan parisuhteen hoidon tärkeyden?

fiksu mies sinulla :) Te kerkeätte sinne keikoille sittenkin kun lapsi on jo kouluikäinen ja saa koulusta kaverita ja sitä kautta pääsee varmaan tutuille ja turvallisille kavereille yökylään :)
Miksi sinulla on niin kamala kiire saada lapsi hoitoon jos miehesikään ei kiirehdi?

Olisipa minullakin tuollainen mies. Itse saan koko ajan kokea syyllisyyttä siitä, kun en halua lapsia yökylään laittaa ja mies kokee, että laiminlyön parisuhdetta. Minä näen lapsemme osana parisuhdettamme, enkä voi ymmärtää, miten lasten kanssa olo on jotenkin parisuhteeltamme pois.

Ihan fiksu mies sinulla, ole vaan tyytyväinen että viihtyy sinun ja lapsen seurassa! Meillä viihtyy myös, eli mieluummin viettää vapaa-aikansa lasten seurassa kuin lähtee kavereiden kanssa jonnekin huitelemaan tms. Minä, ja vielä vähemmän mies, suostuisi ottamaan jonkun ventovieraan tänne lapsia kaitsemaan. Ehkä hätätapauksessa joku mll-hoitaja, mutta ei todellakaan pelkän lehti-ilmoituksen perusteella kannata ottaa ketä tahansa. Sen verran pitää suojeluvaistoa omaa perhettään kohtaan olla!

Yhteistyössä