Mikä mulla on kun en kestä yhtään jos mies katsoo muita? Oikeesti sekoon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ja raskaanakin vielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aina, mutta nyt olen vielä herkempi asialle :( Tai siis tämän kumppanin kanssa aina, ja tää on mulle oikeastaan ihan uusi asia koska exä ei tosiaan katsellut ja muita kokemuksia ei ole.

Raskaus saa naisen herkemmäksi ja nainen haluaa silloin erityisesti kokea turvallisuudentunnetta. Siksi voi tuntua uhkaavalta jos mies on kiinnostunut muista. Miehen tehtävä on osoittaa tukensa ja rakkautensa naiselle kun hän on herkässä tilassa. Sinänsä on aivan tavalllista että miehet (ja naisetkin) vilkuilevat muita ja flirttailevatkin.

Miten olisi tiukan linjan muslimimaahan muuttaminen miehesi kanssa? Miehesi näkisi muut naiset burkhassa ja vain sinut normivaatteissa tai alastomana.

Miten minusta rupeaa tuntumaan siltä, että muslimimaiden naisten kehno asema on pitkälti (ap:n kaltaisten) naisten ylläpitämää...

• Tykkää
Reactions: Hutkás Biehtár
En oo lukenut koko ketjua joten saatan esittää kysymyksen johon on jo vastattu: miksi olet vaihtanut vain sinua katsovan ja sinun onnellisuudestasi huolehtivan unelmamiehen tommoseen sairaaseen pukkiin joka kehtaa KATSOA jotain naista vaikka sitten huomaamattaan?

Mun exä oli sellainen ettei katsonut muita ja tyyliin palvoi maatakin mun jalkojeni alla. Nyt uusi mies joka kyllä katsoo muita. Mä masennun siitä ihan tosi paljon ja kaduttaa jopa että nyt odotetaan yhteistä lasta.

Mulle tulee niin riittämätön olo, vaikka olen kaunis nainen ym. ja ainakin palstoilta olen ymmärtänyt että se on ihan ok ja normaalia katsoa muita. Joskus mies hymyilee salaa muille naisille jos ollaan vaikka kaupoilla tms.

Mua ei kiinnosta katsoa muita, oma mies riittää. Niin miksi mä en sitten riitä? En jaksa niitä ainaisia selityksiä miehen biologisesta tarpeesta, koska esim. itse olen erittäin halukas nainen joten ois mullakin biologisia syitä katsoa koska aina haluttaa ja kotona ei välttämättä tarpeet tyydyty ihan niinkuin haluaisin, koska mies tekee liikaa töitä ja on muutenkin estyneempi kuin minä.

Vituttaa vielä sekin että alussa mies myönsi ja pyysi anteeksikin, nykyään vaan vinkuu ettei ole katsonut vaikka mä olen todella nähnyt että katsoi. Huomaan sen varmaan niin hyvin koska exä oli aivan ehdoton siinä ettei katsonut ja teki sen ihan omasta vapaasta halustaan.

Yhteistyössä