Kun mies sairastaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
Siis ARGH!!
Eihän sairaudelle mitään voi, mutta eikö asenteelle voi? Ollaan niin sairasta ja kipeää että voi luoja. Mitään ei pysty tekemään, teetä vain keittämään. Minä hoidan lapset, koiran, talon lämmityksen, kaikki. Itsekin olen puolikuntoinen, mutta koska minulle ei juuri koskaan nouse kuume, olen ilmeisesti miehen mielestä terve. Takana huonosti nukuttu yö. Mies sen sijaan makasi kellon ympäri ja nytkin vain makaa saohvalla ja tuijottaa telkkaria. Lämpöäkin sillä huimat 37,4. Kysyin tuleeko sieltä mitään muuta, niin kysyi vain että nytkö sitä pitää tulla telkkaria katsomaan. Joo... eilen en ehtinyt edes 10-uutisia katsomaan, mutta mitäs siitä. Vituttaa. Kylläpä onkin rentouttava viikonloppu. Ja maanantaina takas töihin, miehen jäädessä vielä kotiin löhöämään :kieh:

On kahdenlaista flunssaa...

ensinnäkin se vaaraton tavallinen flunssa jonka naiset ja lapset saavat ja sitten se hirvittävä melkein tappava flunssa jonka miesraukat saavat

[QUOTE="nyyti";25644593]On kahdenlaista flunssaa...

ensinnäkin se vaaraton tavallinen flunssa jonka naiset ja lapset saavat ja sitten se hirvittävä melkein tappava flunssa jonka miesraukat saavat[/QUOTE]

:D

Naiset pystyvät (kun on pakko) toimimaan vaikka kuumelääkkeen turvin, mutta mies ei pysty sormeaan liikauttamaan lääkkeestä huolimatta.

Meillä oli mies kipee niin ei oikeen tehnyt mitään, mutta olen kyllä sitä mieltä että nopeammin paranee jos ottaa ihan levon kannalta. Itse en ainakaan kipeänä tee yhtään mitään ylimääräistä! Ja makaan kyllä kans.

[QUOTE="mies";25644584]Olen pomminvarma, että yksikään nainen ei tee muuta kuin makaa sängyssä, jos olotila on sama kuin itselläni flunssassa.[/QUOTE]

Haa! Tämä kyllä kertoo asenteesta olennaisen. :D "Ei sun flunssa oo koskaan näin paha kun tää mun", "JOS ois niin et itekään pystyis mihinkään".

Meillä menee aika tasan: osataan molemmat levätä, vähän vikistäkin ja taas kumpainenkin tarvittaessa myös toimia vaikka olisi mikä tauti.

Kaveri- ja tuttavapiiristä on silti tuo "miesflunssan" olemassaolo käynyt hyvin selväksi: Sama tauti molemmilla: toinen makaa ja valittaa, toinen tekee ja touhuaa sen mikä on välttämätöntä, sillä se _on välttämätöntä_.

Poikkeuksensa toki tässäkin, mutta kyllä siinä joku sukupuolikorrelaatio näkyy olevan. Siihen on syynsä, että nainen on se joka synnyttää. ;) (Peace.)

[QUOTE="mies";25644584]Olen pomminvarma, että yksikään nainen ei tee muuta kuin makaa sängyssä, jos olotila on sama kuin itselläni flunssassa.[/QUOTE]

:D

Miesten flunssa on aina jotain sellaista, mitä nainen ei ole koskaan kokenut ;)

Yhteistyössä