Kun mies siivoaa hän muistuttaa siitä vaikka kuinka monta päivää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en minä mikään siivooja ole!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en minä mikään siivooja ole!

Vieras
Mies niin muistaa mainita jos hän joskus sattuu siivoamaan minun vaatteitani, kiroilee niin kuuluvasti kuinka jätän omia rytkyjäni lojumaan pitkin poikin ja kuinka ne joutaisi roskiin, mutta ei huomaa omia sotkujaan! En ole jaksanut aloitaa samaa möykkäämistä omasta siivoamisestani, se on aivan lapsellista! Nyt ajattelin kuitenkin vajota jollain tavalla lapsellisuuden tasolle ja siivota vain omat jälkeni ja lapsen jäljet vain osaksi. Saa mies sitten kiroilla omille vaatteillee, omille likaisille astioilleen jne.. Katotaan minkälaiseksi sontaläjäksi tämä kämppä muuttuu kun minä siivoan vain omat jälkeni :D Enkä tietenkään mainitse mitään tekemisistäni... Hiljaista sodan käyntiä :D

Noin minäkin joskus tein kun hermo meni kunnolla :D
Meilläkin ukko imuroi eilen ja oli kuin olisi maailman pelastanut. Tuli kysymään eikö hän nyt palkintopusua saa, kun käskemättä imuroi. Olihan tuo pakko todeta, että ei muakaan palkita millään lailla siitä mitä teen yhteisen hyvän eteen tässä huushollissa. :D

Yhdessä vaiheessa mies kuvitteli elävänsä hotellissa. Aina töistä tullessaan istui valmiiseen ruokapöytään ja sen jälkeen tietsikan ääreen. 2 viikkoa mä kattelin sen touhuja ja sitten lopetin viikoksi hommien tekemisen. Viikon jälkeen siippä rupesi pärpättämään että meillä on sekaista ja likaista. Totesin ukolle että herra on hyvä ja tekee siiten asialle jotain ja painuin itte ulos. Kummasti sen jälkeen on ruvennut kyökkihommat kiinnostamaan isäntääkin. :whistle:

Netti pätkäs.... En minäkään varmaan pitkään kestä sekaisuutta ja likaisuutta, mutta kyl mä nyt yritän oikeesti avata miehen silmät ja näyttää että jos yhdessä tehdään niin ei oikeesti siihen kestä pitkään eikä kummankaan tarvitse käydä elvistelemään siivoamisillaan. Tämä on meidän yhteinen koti ja haluan että molemmilla on kiva olla ja että tehdään yhtä paljon tämän kodin eteen. Mutta mies on niin uppiniskainen että sen pitää nähdä, kokea ja oppia just tollasella tavalla..

Alkuperäinen kirjoittaja m:
:D monesti olen halunnut tehdä saman, mutten itse kestäisi kovin
kauaa sitä kaaosta, luoja tietää milloin se miehellä alkaisi tarpeeksi ärsyttämään..

samaa myös itsekin miettinyt :D
täsä just sitä koitinkin, mutta enää ei omat hermot kestäneet, kun kolmen päivä jälkeen makuuhuoneessa lojui kolmet likaiset sukat, kolme kahvikuppia ja kolme lautasta. Pakko oli itse ne sieltä viedä, tai olisivat itse kävelleet...

Yhteistyössä