N
Nyytti
Vieras
Niin, siinäpä pulma. Kyse olisi vauvan hankinnasta. Miehen mielestä meidän lapsiluku on taäynnä ja minun mielestäni meiltä uupuu juuri se yksi lapsi.
Houkuttelut ei auta mutta ei ne auta minuakann. Haluisin niin kovasti vauvan ja kasvavan lapsen näiden muiden lasten lisäksi. Pelkään, että vuosia myöhemmin sitten katkeroidun, kun en saanut vielä pientä lasta maailmaani.
Miten ihmeessä olette ratkaisseet pulman? Onko nainen aina nöyrtynyt miehen tahtoon vai miten tästä päästä eteenpäin?
Asiallisia vastauksia odotan. Kiitos.
Houkuttelut ei auta mutta ei ne auta minuakann. Haluisin niin kovasti vauvan ja kasvavan lapsen näiden muiden lasten lisäksi. Pelkään, että vuosia myöhemmin sitten katkeroidun, kun en saanut vielä pientä lasta maailmaani.
Miten ihmeessä olette ratkaisseet pulman? Onko nainen aina nöyrtynyt miehen tahtoon vai miten tästä päästä eteenpäin?
Asiallisia vastauksia odotan. Kiitos.