S
SaamatonSantra
Vieras
Asiahan on niin, että mielessäni on paljon kutkuttavan kivoja juttuja, joita haluaisin tehdä.
Haluaisin lukea kirjoja kaikessa rauhassa.
Haluaisin piirtää tauluja kaikessa rauhassa.
Haluaisin näperrellä kaikenlaisia käsityöjuttuja kaikessa rauhassa.
Haluaisin istuskella mieheni kanssa iltaa kynttilänvalossa kaikessa rauhassa.
Lista voisi jatkua loputtomiin. Kaikessa rauhassa.
"Kaikessa rauhassa" tarkoittaa siis ilta-aikaa, kun rakkaat lapseni ovat käyneet nukkumaan. SaamattomuusDilemmaksi tämä asia muuttuu siinä vaiheessa, kun lysähdän illalla sohvalle ja huomaan olevani hiivatin väsynyt. En edes aina ole, kuvittelen vaan, jotta ei tarvitsisi nousta sohvalta ylös.
MIKSI minä aina vain haaveilen asiosta, joita voisin tehdä kaikessa rauhassa, mutta sitten kun se kaikki rauha ympäröi minua, en tee mitään?!
Onko sitten kuitenkin niin, että enemmän kuin mitään muuta haluan vain maata sohvalla ja katsoa televisiota tai nettiä? Eihän se nyt voi olla niin... Eihän...
Kuka potkisi minua persuuksille?
Haluaisin lukea kirjoja kaikessa rauhassa.
Haluaisin piirtää tauluja kaikessa rauhassa.
Haluaisin näperrellä kaikenlaisia käsityöjuttuja kaikessa rauhassa.
Haluaisin istuskella mieheni kanssa iltaa kynttilänvalossa kaikessa rauhassa.
Lista voisi jatkua loputtomiin. Kaikessa rauhassa.
"Kaikessa rauhassa" tarkoittaa siis ilta-aikaa, kun rakkaat lapseni ovat käyneet nukkumaan. SaamattomuusDilemmaksi tämä asia muuttuu siinä vaiheessa, kun lysähdän illalla sohvalle ja huomaan olevani hiivatin väsynyt. En edes aina ole, kuvittelen vaan, jotta ei tarvitsisi nousta sohvalta ylös.
MIKSI minä aina vain haaveilen asiosta, joita voisin tehdä kaikessa rauhassa, mutta sitten kun se kaikki rauha ympäröi minua, en tee mitään?!
Onko sitten kuitenkin niin, että enemmän kuin mitään muuta haluan vain maata sohvalla ja katsoa televisiota tai nettiä? Eihän se nyt voi olla niin... Eihän...
Kuka potkisi minua persuuksille?