F
Fleur de la Cour
Vieras
Veljeni tyttöystävä ei siksi ole puhunut mulle mitään kuukausitolkulla kun on ottanut nokkiinsa yhdestä kesäisestä jutusta ja ei halua muutenkaan olla mun kanssa telemisissä. Sinänsä outoa kun olin hänen kanssaan kaveri ennen kuin alkoivat seurustella veljeni kanssa ja olen edelleenkin kyseisen naisen työkaveri, niin.. ja nyt siis seuraa kysymys.. Soitanko nyt siskolleni ja kysyn miten mun pitäis asiaan suhtautua (siis henkistä tukea haenko), soitanko äidilleni ja kerron millainen käärme sitä sukuun onkaan sitten tulossa (tämä nyt siis kärjistetty lausahdus), vai soitanko veljelleni ja esitän tiedonantoni, että jos hän näin haluaa niin minä ja perheeni voimme pysyä poissa jaloista, minun kanssani ei ole pakko olla tekemisissä? Vai yritänkö puhua ihmisen kanssa, joka ei halua puhua kanssani? Mieheni sanoi, että no jo on ihmeellinen ihminen sitten tuokin nainen. ja kun kysyin, että pitääkö mun ottaa syyt päälleni tästä jotenkin niin hän sanoi, että osaat kyllä toisinaan olla melko pelottava ihminen. Oikeasti mä olen aivan paskana tilanteesta, varsinkaan kun en edes tiennyt, että mulle on suututtu.